Gå til innhold

Aprilfest 2014 - BjørnÅgeS - Litt av hvert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

29.april: Det spirer. Nysådde åkre begynner å spire. Tatt med 5D og Tamron 28-75. Fikk med litt lens-flare men jeg synes det passer her.

 

14064135962_e15d9d6bf3_b.jpgIMG_3496-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Oles plass er sjarmerende, og noe litt ekstra med historien til. Flott tekstur og farge på den rde veggen og de gule blomstene gjør seg godt.

Takk

 

Det ligner en god gammel Volvo (14x/24x), den bilen i bakgrunnen. Stilig bilde.

Riktig land, tror det var en Saab 9-3 estate :) Takk

 

27.4 fikk en ekstra dimensjon med bakgrunnen. Med fare for å bli misforstått; flott presentert (bilde / tekst i sammen). :)

Takk

 

27.: Strålende farger på blomstene, den slitte, men solide og trauste røde husveggen, historien om Ole - rørende!

Takk

Endret av BjørnÅgeS
Lenke til kommentar

30.april: Macro. Hadde ikke laget et eneste macro-bilde, så jeg avslutter med det. 5D og 50mm F1.8 med mellomringer. Off camera blits. Kjøleribber på et skjermkort. Har gjennomført etter planen med et bilde per dag. Ingen crop og alle bildene har vært gjennom LR, PS og Nik collection. Ikke alle bildene har like høy kvalitet :) , men jeg har fått brukt mye av utstyret mitt og variert motivene.

 

13889346938_0b7080132a_z.jpgIMG_3501-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Blå himmel og spirende, grønn åker er en fin kombinasjon, og fint at såradene går inn mot midten.

Takk

 

Fin dybde på det siste der. Ellers så likte jeg ekstra godt bildet den 25. april.

Takk

 

Når jeg ser på bildet din av åkeren, tenker jeg at sommeren er her - blir i godt humør!

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...