pedero Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg har tenkt på å kjøpe mitt 1,5 år gamle Logitech G930, men vet ikke hvor mye jeg skal ta for det. Headsettet fungerer og ser ut som ny hvis jeg tar å tørker det litt, eneste feilen med det at en liten skinnbit har blitt slitt bort av headsetett(omtrent 1 gange 1 cm). Sourround og lat fungerer som det skal. men jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for det, noen forslag ? Selges for 1.790kr på komplett.no
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det selges for 1400,- på lefdal, så dette er nok nyprisen du kan regne ut fra. Da det er 1,5 år gammelt og bærer preg av bruk. Jeg tror realistisk sett at du ikke skal forvente å få stort mer en 500 kroner for det. Men det går jo alltids and å lure noen trill rundt. Endret 24. mars 2014 av Evil-Duck 1
Taffenh Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Føler Headset er en personlig gjenstand. Litt ekkelt å kjøpe andres headset, så om jeg skulle kjøpt burde det vært 500 eller under. Hvis ikke hadde jeg kjøpt nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå