Gå til innhold

Kan jeg bruke følgende PSU?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker å kjøpe dette kabinettet:

Define R4 Black Pearl

Spec url: http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-r4-black-pearl

 

Kan jeg benytte meg av følgende PSU til et slikt kabinett?

LC Power LC600H-12 v2.3

Spec url: http://www.pc-specs.com/psu/LC_Power/LC600H-12_V2.31/787

 

Hadde vært greit å slippe å kjøpe et nytt PSU fordi jeg ønsker å bytte kabinett :)

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"dette er lengden du kan på PSU du kan brukle i det kabinettet:

  • ATX PSUs up to 170mm deep when using the bottom fan location, when not using this fan location longer PSUs (up to 270mm deep) can be used"

 

psu din er 140mm deep

Så det funker med andre ord?

Lenke til kommentar

 

 

Så det funker med andre ord?

 

leser du informasjon i det hele tatt eller?

Dette kunne du googlet selv på 5 sekund. men skal du ha det med teskje- Ja det passer.

 

Strømforsyningen du har er ATX, - kabinettet har plass til opp til 170mm lang ATX psu. din er 140 mm ATX.

 

Har du PMS eller? jeg hadde inntrykket av at det skulle passe, men alltid greit å få bekreftelse fra andre når du ikke er 100 % sikker selv.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så det funker med andre ord?

 

leser du informasjon i det hele tatt eller?

Dette kunne du googlet selv på 5 sekund. men skal du ha det med teskje- Ja det passer.

 

Strømforsyningen du har er ATX, - kabinettet har plass til opp til 170mm lang ATX psu. din er 140 mm ATX.

 

Har du PMS eller? jeg hadde inntrykket av at det skulle passe, men alltid greit å få bekreftelse fra andre når du ikke er 100 % sikker selv.

 

virket bare som du ikke fikk med deg at den passet :p

 

du har jo dette kabinettet hos komplett. der det er bilder av hvordan der ser ut innvendig+ beskrivelse av hvilken psu som passer- ATX

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...