Gå til innhold

Hår på legger, mann


Anbefalte innlegg

Hei!

Teit å spørre om det her, med tanke på det at jeg er mann!

Jeg har god mengde hår på leggene mine, godt over gjennomsnittet. Min tanke er det å redusere mengden hår. Vil ikke ta bort alt selvfølgelig.

Min ide er å vokse alt vekk (sikkert veldig vondt!), også la det vokse ut igjen.

Vil jeg da redusere antall hår på leggene da? Eller vil lik mengde av hva jeg hadde vokse ut igjen?

Mvh Meg

Endret av MegLonsern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nei, håret reduserer ikke antall hår.

Er du får det fra ? ;)

 

Selv om du fjerner selve håret med hårroten og alt mulig vil den delen som produserer nytt hår fremdeles være der. Du må gå mer drastisk til verks enn kun voks isåfall

 

Ja fant en metode! Funka bra men gjør j.....g vondt ! Bensin og lighter! Huden er litt plast aktig nå :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, håret reduserer ikke antall hår.

Er du får det fra ? ;)

 

Selv om du fjerner selve håret med hårroten og alt mulig vil den delen som produserer nytt hår fremdeles være der. Du må gå mer drastisk til verks enn kun voks isåfall

 

Ja fant en metode! Funka bra men gjør j.....g vondt ! Bensin og lighter! Huden er litt plast aktig :)

 

øøøh.. :eek:

Lenke til kommentar

For å svare serriøst på posten så vil du ha 50% mindre hår som vokser ut i hele perioden du vokser.

Dette er pga du vokser av ett sett utvokst hår, men da har like mye hår allerede vokst langt under huden og vips rett etterpå dukker det opp. Når det er langt nok til å vokses så ligger det første håret du vokset rett under huden og popper snart opp.

 

Så må det være en viss lengde for å kunne vokse det så i snitt blir du gående rundt med mer hår på leggene en om du barberer annenhver dag i dusjen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Teit å spørre om det her, med tanke på det at jeg er mann!

 

Jeg har god mengde hår på leggene mine, godt over gjennomsnittet. Min tanke er det å redusere mengden hår. Vil ikke ta bort alt selvfølgelig.

 

Min ide er å vokse alt vekk (sikkert veldig vondt!), også la det vokse ut igjen.

 

Vil jeg da redusere antall hår på leggene da? Eller vil lik mengde av hva jeg hadde vokse ut igjen?

 

Mvh Meg

du må nesten sikkert ta laser, men ta en liten saks å klipp litt gutt sånn gjør mange gutter
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hvorfor ikke? Jeg bruker en Braun Body Cruzer 6 til å trimme lengden, det gjør at hele hårpryden nedover beina blir mindre prangende, og MYE mer praktisk. Tenk fuktighetskremer, solkrem osv. Og ikke lugger det når du har gått med jeans osv i 8-9 timer heller. Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...