Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun flakker med blikket


Anbefalte innlegg

Heisann,

Det er jente jeg har møtt, har ikke snakket med hun, men møter henne cirka annenhver helg. En periode før møttes vi nesten hver dag, men nå tørr hun ikke se meg i øynene når hun går rett forbi meg. Hun flakker litt med blikket, ser gjerne ned.

Fra avstand kan hun gjerne være i nærheten av meg og gjerne sende "lange" blikk. Hun ser gjerne på meg, men tørr ikke øyekontakt ser det ut som. Skjønner ikke meg på henne, jeg er svært betatt av hun! Hvilke signaler tror dere hun sender ut?

Hun er noen år eldre enn meg, vi er begge i 20 åra. Vi har "kjent" til hverandre i over et år nå. Jeg har prøvd å vise for henne at jeg er interessert, og jeg tror hun gjør det samme ved at hun prøver å være i nærheten av meg når hun kan. Men som jeg nevnte, når hun passerer meg ser hun gjerne ned, eller flakker med blikket.

Sorry for rotete innlegg, takk for alle svar :)



Anonymous poster hash: 601e7...020
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE skriv til hun på nettet uten å ha hilst på hun engang!

 

 

Gå bort og si "hei"... Du kan for eksempel starte med å spørre om noe så enkelt som å be om retningen til matbutikken eller hva det måtte være, og deretter slenge inn en liten morsom kommentar og si noe sånt som:

"Jeg heter Silvio forresten! Hyggelig å hilse på deg. Hva studerer/jobber du med?".

Deretter kan du følge opp med noe slikt som: "Kult. Høres spennende ut! Men jeg får kjappe meg. Vi sees sikkert senere!"

 

Med det er praten og bekjentskapet i gang. Så enkelt kan det gjøres.

Endret av SilvioBerlusconi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye bra her.

 

Greia er at hun vet hva jeg jobber med og omvendt, og vi møtes på butikken. Jeg har så sterke følelser for hun at jeg blir så nervøs når jeg ser hun, jeg sliter. Jeg blir skikkelig nervøs og helt shaky i kroppen. Har så lyst å ta initiativ men det sitter så langt inne. Og ja, hun er av den sjenerte-sorten.

 

Har sååå lyst.. tenk om hun er min store kjærlighet(?)



Anonymous poster hash: 601e7...020
Lenke til kommentar

Haha, du er helt nervevrak jo. Mann deg opp litt!

 

Hvis du er så nervøs som du sier, ville jeg først brukt litt tid på å jobbe med meg selv. Bruk en uke eller to på å bygge en bedre selvtillit. Tren, gå turer, vær med venner og familie, nyt og sett pris på livet. Ta deg et lite glass vin. Se deg selv i speilet hver morgen, hver kveld, og fortell deg selv hva du liker ved deg selv. Fokuser på det positive ved deg selv og i hverdagen. Elsk deg selv, men samtidig ha respekt for alle andre, og det vil gå deg godt.

 

 

Og husk, dette er bare en jente. Det er ikke verre, og det blir ikke verre enn at du ender med å bli avvist. Hva så? Hennes tap hvis hun ikke vil være med en kjekk kar som deg. Gå dermed videre og fortsett et lykkelig liv.

 

En ting er sikkert; Du må ta initiativet. Hvis du ikke gjør det, er det 99 % sikkert at det ikke skjer noe mellom dere.

 

Jeg har gitt deg en guide på hvordan du kan begynne på et bekjentskap med hun, men be henne for all del etter hvert med på date på en sosialt smart metode når du først har fått praten i gang.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

 

Heisann,

Det er jente jeg har møtt, har ikke snakket med hun, men møter henne cirka annenhver helg. En periode før møttes vi nesten hver dag, men nå tørr hun ikke se meg i øynene når hun går rett forbi meg. Hun flakker litt med blikket, ser gjerne ned.

Fra avstand kan hun gjerne være i nærheten av meg og gjerne sende "lange" blikk. Hun ser gjerne på meg, men tørr ikke øyekontakt ser det ut som. Skjønner ikke meg på henne, jeg er svært betatt av hun! Hvilke signaler tror dere hun sender ut?

Hun er noen år eldre enn meg, vi er begge i 20 åra. Vi har "kjent" til hverandre i over et år nå. Jeg har prøvd å vise for henne at jeg er interessert, og jeg tror hun gjør det samme ved at hun prøver å være i nærheten av meg når hun kan. Men som jeg nevnte, når hun passerer meg ser hun gjerne ned, eller flakker med blikket.

Sorry for rotete innlegg, takk for alle svar :)

 

Anonymous poster hash: 601e7...020

 

Hun er sikkert som meg: sjenert! Hvis du ser på henne så flakker hun av sjenansen. Hun liker deg gjerne veldig godt. For når jeg liker en person så kan jeg flakke veldig med blikket.

Lenke til kommentar

Får håpe det er på grunn av at hun er sjenert! Jeg er ganske sikker på at hun er av den sjenerte-person, så det er ikke umulig!

 

Tenker å ta initiativet når jeg har en mulighet til det, det er jo trossalt på tide også. Må si jeg har "stalket " litt før, men det er fordi jeg har vært så betatt..

 

- TS



Anonymous poster hash: fcfa8...ac9
Lenke til kommentar

Får håpe det er på grunn av at hun er sjenert! Jeg er ganske sikker på at hun er av den sjenerte-person, så det er ikke umulig! Tenker å ta initiativet når jeg har en mulighet til det, det er jo trossalt på tide også. Må si jeg har "stalket " litt før, men det er fordi jeg har vært så betatt.. - TS Anonymous poster hash: fcfa8...ac9

Ikke at du sa det direkte, men jeg mener nå at det er forskjeller på å "stalke", og det å være "genuint interessert" i en annen person.

Lenke til kommentar

 

Får håpe det er på grunn av at hun er sjenert! Jeg er ganske sikker på at hun er av den sjenerte-person, så det er ikke umulig! Tenker å ta initiativet når jeg har en mulighet til det, det er jo trossalt på tide også. Må si jeg har "stalket " litt før, men det er fordi jeg har vært så betatt.. - TS Anonymous poster hash: fcfa8...ac9

Ikke at du sa det direkte, men jeg mener nå at det er forskjeller på å "stalke", og det å være "genuint interessert" i en annen person.

 

 

Ja! Genuint interessert er vel mer passende her!

 

- TS

 

Anonymous poster hash: fcfa8...ac9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...