Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- For alle nye brukere her inne; jeg gikk ofte med kjole i tidsperioden 2007 - 2009. Jeg er en streit mann og synes at så lenge damer kan gå i bukse, så kan menn få gå i kjole, uten at det skal bli noe oppstuss av det. Sommerkjoler er utrolig komfortable, det være seg midtvinters eller om sommeren.

 

- Jeg har scrobblet denne sangen 115,355 ganger siden 1. desember 2004 (og sikkert hørt den enda flere, jeg har den tross alt på CD, MP3-spiller, mobil og PC-er uten nett):

https://www.youtube.com/watch?v=kr7h8crYAYQ

Jeg spiller den kun fra klokken 00:00 01. desember til klokken 23:59 23. desember.

 

- Jeg husker alle marerittene jeg har hatt siden jeg var 2 år gammel.

 

- Jeg har frivillig lagt ut tusenvis - kanskje titusenvis - av bilder av meg selv på nettet siden 2001.

 

- Jeg hater oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Ingen freakfact, men en fact.. Igår var jeg på Harrytur i Sverige.

Alle vet jo at svenske menn er de kjekkeste i verden. Skalaen i Sverige går opp til 12 i stedet for 10.

Og i går ble jeg stoppa for å ta promillekontroll på Svenskegrensa av en kjekk svensk politimann. En 12/12 Polis.

:love: Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde promille så han hadde måtte ta meg med i politibilen..

 

Jeg har blåst promillesjekk 7-8 ganger før(!), men passa på å late som om det var første gang og klønet litt og "fikk ikke til" slik at han måtte stå der litt lengre. :D

 

Funka ikke helt som jeg håpet. Polisen ble mer irritert enn keen. :hm: Min søken etter en svensk ektemann fortsetter.

 

Det er noe rart med svensker, man kan SE at de er svenske..et eller annet med ansiktet nesten. Det bor mange svensker der foreldrene mine bor, og de ser typisk svenske ut.

 

Tror forøvrig politifolk er ganske fed up av dritings jenter som prøver å være søte for å slippe bot etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kan også nevne at jeg husker bilskiltene som passerer meg når jeg er ute og går og tenker på andre ting. Kommer frem og har plutselig huet fullt av bokstaver og tall, og ikke faen om det forsvinner på en stund. Likevel klarer jeg verken å huske mitt eget skilt eller skiltene på mine foreldres biler.

Lenke til kommentar

Jeg husker fødselsdagen til alle jeg har gått i klasse med opp til ungdomsskolen, og en god del fra parallellklassene og VGS, til tross for at jeg kun har kontakt med fire-fem stykker av dem. Jeg husker også all informasjonen som krev(d)es for å handle på nett med samtlige bank- og kredittkort jeg har hatt de siste åtte årene.

Lenke til kommentar

Jeg husker fødselsdagen til alle jeg har gått i klasse med opp til ungdomsskolen, og en god del fra parallellklassene og VGS, til tross for at jeg kun har kontakt med fire-fem stykker av dem. [b}Jeg husker også all informasjonen som krev(d)es for å handle på nett med samtlige bank- og kredittkort jeg har hatt de siste åtte årene.[/b]

Er det spesielt freakete da? Det gjør vel de fleste som handler mye på nett, går raskere, og er mer praktisk bare å lære seg informasjonen på kortene sine.

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg, men folk har sett rart på meg når jeg kan resitere kortnummeret på kortet jeg hadde i 2006. Enda verre når jeg kan nummeret de hadde, fordi de en gang viste meg hvor rare de så ut på bankkortbildet.

 

EDIT: Jeg har forøvrig hatt et tosifret antall kort.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...