Gå til innhold

Leseranmeldelse: Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kort å grei anmeldelse.
CS er jo virkelig en Veteran innen online spilling, CS:source har jo fortsatt spillere (1.6 også).
Jeg synes Global Offensive er et greit spill i seg selv men mener selv den er helt u-nødvendig i forhold til CS:source.

Selve grafikken er noe bedre men bakdelen er at jeg har vanskligheter med å se klart nok, det blir noe dosete\u-klart. Videre får jeg ikke den presise føleslen når jeg spiller det samt flere CT Skinns ser latterlige ut. Sum summarum så er det egentlig ikke bedre en CS:Source, så i mine øyne en helt u-nødvendig utgivelse\oppdatering.

Mistenker de ville inn på konsoll markedet, men da kunne de ventet til Playstation 4 slik at spillet haddet fått ansiktsløftnignen den fortjente. Når de tilpasset det til de gamle konsollene (som er min mistanke) blir resultatet deretter.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kort å grei anmeldelse.

CS er jo virkelig en Veteran innen online spilling, CS:source har jo fortsatt spillere (1.6 også).

Jeg synes Global Offensive er et greit spill i seg selv men mener selv den er helt u-nødvendig i forhold til CS:source.

 

Selve grafikken er noe bedre men bakdelen er at jeg har vanskligheter med å se klart nok, det blir noe dosete\u-klart. Videre får jeg ikke den presise føleslen når jeg spiller det samt flere CT Skinns ser latterlige ut. Sum summarum så er det egentlig ikke bedre en CS:Source, så i mine øyne en helt u-nødvendig utgivelse\oppdatering.

 

Mistenker de ville inn på konsoll markedet, men da kunne de ventet til Playstation 4 slik at spillet haddet fått ansiktsløftnignen den fortjente. Når de tilpasset det til de gamle konsollene (som er min mistanke) blir resultatet deretter.

 

Dukan vel nesten si det samme om BattleField 4: Noen nye eksplosjone og litt bedre grafikk, men det er jo verdt pengene fordet. CS:GO er en STOR forbedring fra CS Source: Bedre lydeffekter, bedre grafikk, 50 ganger bedre layout, og my bedre map designs! CS:GO er absolutt ike unødvendig. CS Source har et ganske gammeldags design og da trengtes noe nytt. Hvis ikke vill CS dødd ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, fin anmeldelse, og veldig rett på sak, men har eit spørsmål. Kva meiner du med "Ekstremt vanskelig for nybegynnere"?¨

 

Er det vanskelig for folk som aldri har spilt noe som helst, eller folk som er drevne FPS spillere men har aldri spelt CS?

 

Har aldri egentlig likt CS fordi det er kjedelig og repeterende, men prøvde noen sånne Surf maps for noen år siden med noen kompiser da eg var på eit lokalt dataparty, og endte opp med positiv score hver gang.

 

Sjønner at det kan være vanskelig med den elendige aimbox'n som spillet har, da det krever tilvenning (kompis lærte meg og skyte på bakken under fienden for og få headshots med AK47)

 

Ellers er det veldig bra, men må bare få si at å kalle det ekstremt vanskelig er litt vel etter min mening, sett en vanlig fps spiller inn i ARMA, så får du se en som synest det er vanskelig ^^

 

¨~ Wonton Freak

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, fin anmeldelse, og veldig rett på sak, men har eit spørsmål. Kva meiner du med "Ekstremt vanskelig for nybegynnere"?¨

 

Er det vanskelig for folk som aldri har spilt noe som helst, eller folk som er drevne FPS spillere men har aldri spelt CS?

 

Har aldri egentlig likt CS fordi det er kjedelig og repeterende, men prøvde noen sånne Surf maps for noen år siden med noen kompiser da eg var på eit lokalt dataparty, og endte opp med positiv score hver gang.

 

Sjønner at det kan være vanskelig med den elendige aimbox'n som spillet har, da det krever tilvenning (kompis lærte meg og skyte på bakken under fienden for og få headshots med AK47)

 

Ellers er det veldig bra, men må bare få si at å kalle det ekstremt vanskelig er litt vel etter min mening, sett en vanlig fps spiller inn i ARMA, så får du se en som synest det er vanskelig ^^

 

¨~ Wonton Freak

 

Det var kansje litt å ta i av meg å kalle det ekstremt, men det jeg mente var at CS er et spill med mye strategi som gjør det litt vanskelig de første undene før du får deg inn i det. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det aller beste er jo å sitte 5 kompiser på vent/ts/skype og spille mot andre lag.

 

Steam setter opp server og "matcher" motstandere på ca ditt nivå.

 

Alt med server, warmup, penger og slikt styres av Steam, enkelt og kjapt(da det virker).

 

Å kunne bli med i kamp med randoms uten å måtte spille public er også bra, men kan være irriterende å bli sparket ut av laget, dersom du ikke gjør hva de vil(eller de vil sparke deg for å ha det moro)

 

Så at noen syntes grafikken var litt sjenerende, teste å stille inn spillet på TV istedet for monitor(selv om du har monitor), dette vil gjøre grafikken litt mindre kornete og du vil lettere se forskjell på med og motspillere .

Endret av MedaDwor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...