Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

TS har nå hatt trekant! Går unna her nå. Drit nervøs denne gang også, men litt lettere selv med mye mindre kontakt med eskortejenta enn forrige gang. Så fort klærne var av var all redsel vekk, kjenner jeg blir tryggere på meg selv, dessuten var det ganske overveldene, jeg sammen med 2 nakne jenter, det føltes nesten litt absurd! Får komplimenter av jentene også, veldig fornøyd, det bygger opp selvtilliten min. Jeg har lært masse av de to eskortebesøkene jeg har gjort. Kjekt å få krysset av trekant på listen min også ;) Nå må jeg bare tørre å møte jenter i "virkeligheten", litt redd for at det kan bli mye vanskeligere.

 

 

Hilsen ts



Anonymous poster hash: 018ab...371
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-345042

Eskorte er helt sjef, det sier seg selv at det er tungt psykisk å aldri ha sex. Det er som å ikke få mat, men det er ikke godkjent å snakke slik. Synd for alle de som blir skremt unna :(

Eskorte er supert ;) Hvem mener du blir skremt unna?

Lenke til kommentar

Har ikke møtt noen flere eskorter siden sist, kjenner jeg blir litt uvel av tanken på det også, en ting er at det er veldig dyrt, dessuten føler jeg savnet etter nærhet bare enda mer enn før. Fastlegen min mener også at en fin gutt som meg ikke burde trenge det å betale for sex. Det var muligens det flotteste komplimentet jeg noen gang har fått :)

 

 

Hilsen ts



Anonymous poster hash: 018ab...371
Lenke til kommentar

Mye trolling i tråden min nå syntes jeg :hrm:

Men hvis du har sosial fobi du som leser dette, ikke vær redd for å oppsøk en eskortejente, de tar godt vare på deg. Det er nok ikke ideelt på sikt, men hvis du tror du kan lære noe fra en slik situasjon så kjør på, sånn som oss trenger all den erfaring man kan få. Og det er ikke farlig, oppsøker du norske eskorter, det ekstremt lite sannsynlig for at du skal bli tatt eller svindlet.



Anonymous poster hash: 018ab...371
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

HaFastlegen min mener også at en fin gutt som meg ikke burde trenge det å betale for sex. Det var muligens det flotteste komplimentet jeg noen gang har fått :)

 

 

Hilsen ts

 

Anonymous poster hash: 018ab...371

 

Så ikke betal for det lenger!

Nå har du vært fysisk, nå er det tilnærming og flørt i ikkebetalende sammenhengheng du må jobbe med:)

Flørt litt med jenter du kommer i snakk med. Enten det er i kassa på butikken eller på byen!:)

Lenke til kommentar

Først oppmuntrer alle TS til å kjøpe seg timer hos en prostituert. Så kommer det en prostituert som alle skjeller ut. For en dobbeltmoral.

 

Forøvrig er unnskyldningen din for å få deg noe skikkelig bedriten, og jeg har tungt for å tro at både lege og psykolog har oppfordret deg til å betale for et annet menneske. Et annet menneske som mest sannsynlig ikke selger seg frivillig, der mesteparten av pengene går til bakmenn eller, la oss anta at du har vært "heldig" og funnet ei jente som faktisk gjør det frivillig akkurat nå. Igjen er sannsynligheten stor for at hun vil angre på det, og at det vil ødelegge livet hennes på et senere tidspunkt i større eller mindre grad.

 

Også trekanten... lættis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Denne tråden minner om en fuktig kveld på byen.

 

Først sånn passe seriøst, men etterhvert hysterisk komikk som kun de involerte forstår. Den som startet festen blir ignorert. Seinere dukker det opp passe slibrige tilbud som muligens var på spøk, mens enkelte tar det ille opp og må forklare alle hvor landet ligger.

 

@TS; Det går seg som regel til over tid, erfaring gjør deg mindre selvhøytidelig og ikke fullt så redd for andres mening. Utsett deg selv for passende stigende doser sosialisering. Da blir det gradvis lettere å være seg selv uten å bli sjenert (angst). Vær snill og ærlig, det er det viktigste... det finnes noen for alle der ute.

Lenke til kommentar

Og da er tråden åpen igjen.
Det vil ikke bli godtatt at man fortsetter med videre off topic , har fjernet svært mange innlegg fra to brukere og fortsetter dette vil det få konsekvenser, dette gjelder selvsagt for andre her også.

Kjøp & Salg av produkter og tjenester er ikke lov på forumet og alle innlegg som har med mulig salg av slike tjenester å gjøre ( Uavhengig av om det var spøk eller ikke ) er fjernet.

Oppfordrer derfor til at dere holder dere til topic og fører en fornuftig diskusjon videre der man fokuserer på problemene til trådstarter og alt rundt det.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...