Gå til innhold

Vunnet en PC med custom vannkjøling, glo varm under spilling.


Anbefalte innlegg

Pleier som regel å hjelpe :)

 

Jeg er nødt til å bytte kabinett pga premien jeg vant ikke tåler spilling, syns det er sykt at de kan sende en premie uten å ha testa PCen. Eneste de har gjort er å kjøre en Firestrike benchmark.

 

Men om jeg må bruke noen kr på å få gratis premien til å funke som den skal, så får det bare gå :) Jeg hiver bare HW som står i Air 540 i det nye HTPC kabinettet også bruker den som media center, eller reserve PC vis det skulle dukke opp noen på besøk som vil spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier som regel å hjelpe :)

 

Jeg er nødt til å bytte kabinett pga premien jeg vant ikke tåler spilling, syns det er sykt at de kan sende en premie uten å ha testa PCen. Eneste de har gjort er å kjøre en Firestrike benchmark.

 

Men om jeg må bruke noen kr på å få gratis premien til å funke som den skal, så får det bare gå :) Jeg hiver bare HW som står i Air 540 i det nye HTPC kabinettet også bruker den som media center, eller reserve PC vis det skulle dukke opp noen på besøk som vil spille.

høres ut som en plan :) Kalleklovn12 har vannkjøling i sitt 540.

Lenke til kommentar

Sittet å grubblet på ny rute.

 

Tank -> CPU -> 2x120 rad -> 120 rad -> GPUs -> 3x120 rad -> tank.

http://bildr.no/view/TUtaeWlM

 

Tank -> CPU -> 120 rad -> 2x120 rad -> GPUs -> 3x120 rad -> tank.

http://bildr.no/view/R2ZSd2JK

 

Tror en av disse vil funke mer optimalt siden tanken må først i loopen.

 

Begynner å bli veldig flink i paint nå haha :)

 

Det vil bli brukt kompresjonsnippler 1/4"BSPx1/2"ID-3/4"OD så jeg holder meg til samme type og slipper å bruke for mye penger på fikse det som skulle ha vært fikset for lenge siden.

Endret av ZentiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...