Gå til innhold

Public Prank - God ide eller bare latterlig?


zeetings

Anbefalte innlegg

Hei!


Har tenkt å begynne med norske youtube pranks, og har en ide til den første videoen jeg skal lage. Vil vite om dere synes det er en god ide eller om det bare er latterlig. I mitt hode høres den rå ut men vet ikke helt.


Det jeg har tenkt å gjøre er å gå på et offentlig toalett der det er et do og to pissoar. Skal låse døren til det vanlige doet sånn at de som må tisse blir nødt til å bruke pissoaret. Da personen går å tisser skal jeg gå på pissoaret rett ved siden av å tisse mens jeg stirrer på tissen hannes og kommer med en kommentar etter hvert som: Dæven så liten den var eller: Så sykt stygg den var. Eller noe i den duren. Noen som har noe tips om hva som hadde tatt seg bra ut?


Har tenkt å filme den denne uken om folket synes det høres ut som en god ide! :)

Endret av zeetings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Tror det kunne vært artig. Du kan jo risikere å få juling og da. Dersom du vil kjøre litt safere kan du jo si ''Dæven så stor den er''. De blir nok ikke like sur av det..

Lenke til kommentar

Jonas Haga Nilsen aka Johnny Trebein, en (tidligere?) karakter i norsk uteliv og manageren til Yoga Fire (og venn av de gutta) fikk kallenavnet sitt fordi det så ut som om han hadde tre ben. Hvis du skjønner hva man mener med det. Det gikk flere røverhistorier om dette, og min personlige favoritt var den jeg beskrev over.

 

Fyr står og pisser, og Johnny Trebein steller seg ved siden av. Titter bort på karen og spør 'Du...puler du med den der..?' og begynner å le.

 

Stakkars fyren titter tilbake og ser noe som ligner en underarm stikke ut av buksa til Johnny, og får plutselig jævlig dårlig tid, i versjonen jeg hørte. Som en ekte røverhistorie finnes det sikkert varianter av den, men felles er at jeg tror reaksjonen til personen som får slengt den meldinga i trynet er morsom.

 

På den andre siden, så filmer du folk på dass. Vær forsiktig, hensynsfull og ha en vanntett kontrakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...