Gå til innhold

Den siste viking (TvNorge)


Anbefalte innlegg

Premiere igår kveld, sendetid på mandag og onsdager.

 

Synes faktisk det var ganske underholdende, helt på høyde med Farmen Kun 260000 seere så premieren, merkelig lite etter all forhåndshypen.

 

Bra utvalg av deltakere, her kommer det til å bli mye krangling etterhvert.

 

Litt kritikk har de fått pga de går i dagens bekledning (akkurat som Farmen), synes ikke det betyr så mye...vi vet alle at det ikke er ekte :)

 

Jeg kommer ihvertfall til gi dette en sjanse videre, gleder meg til morgendagen da det skal kjempes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke sett på dette når det gikk på TV, så titta gjennom begge episodene tidligere i dag. Har jo hørt mye av kritikken, og må nå si at jeg syns folk overdriver noe voldsomt da. Konseptet er bra, kulissene og stemningen syns jeg de har fått til veldig godt. Joda, deltagerne går i vanlige moderne klær, men det gjør de jo i Farmen også, uten at jeg hører folk klage så voldsomt på det.

Irriterte meg litt at de ligger i soveposer da, det kunne de latt være. Men ellers, helt greit, tror det kan bli interessant når ting tilspisser seg etterhvert. Er jo en del figurer der inne som tar mye plass og kan lage voldsomt med drama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...