Josten Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 3dfxcool har fått inn en dritstilig kjøler fra aerocool med navn "Deep Impact 102" Kjøleren kan benytte to 70 eller 80mm-vifter. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet673.htm Håper det kommer en test om kjøleren snart. Søkte en del på google, men fant ingen.
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Står noe om at den har "superconductor tube" i midten, men det kan vel ikke være sant at kjøleren har en superledende rør i midten, for det finnes ingen stoffer som blir superledende ved plussgrader.
capy Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 ja, tull det med lederen. men den er sikkert super til å lede varme. håper noen saftige tester kommer snart:)
capy Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 etter å ha sett på kjøleren en gang til, stiller jeg meg litt skeptisk til oppbygningen. for det første: 580g er mye og når den bygger så langt ut vil det bli vanvittig trykk på nedsiden av core. for det andre: de nederste finnene er de som vil ha høyest temp og har mest å si (?), men på bildet ser det ut som at viftene har vanskelig for å blåse luft på de nederste finnene.
356speedster Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Den hadde passet perfekt i min HTPC (Ipro 1203) men å betale like mye for en kobberklump som det CPU kostet blir for dumt. Spesielt når min 70,- kjøler holder 43 grader på XP2000+ i lydløs tilstand.
Josten Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 At den for dyr vet jeg ikke. Thermalright og swiftech er da minst like dyrt. Så hvis den kjøler bedre enn disse (noe jeg egentlig tviler litt på), så er det jo ikke for dyrt. Den klumpen i midten er en stor heatpipe. Var slik på den gamle modellen også.
Daron Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 OcShoot har en test av en neesten identisk kjøler fra samme produsent.. Tuben er fyllt med en gass som stiger opp til tuppen via kappiøarrør når den blir varm.. mye ala heatpipe.. Den de testet fikk ganske god kritikk...
jorgis Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 7. DP-102 er kompatibel med bade AMP og Intel Det var nå enda bra. Hadde nesten gitt opp håpet om å finne en kjøler til min AMP Apthlon 63 FZ...
simes Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 7. DP-102 er kompatibel med bade AMP og Intel Det var nå enda bra. Hadde nesten gitt opp håpet om å finne en kjøler til min AMP Apthlon 63 FZ... La merke til det jeg og.. :-) 3dfxcool er ganske flinke til å skrive dårlig norks og skriveleifer..
jorgis Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det er vel ikke dårlig norsk, men heller en slags norwenglish de skriver.
Kark Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Ta og sjekk festebøylen på foten til Deepimpact, Har netopp montert "lille bror" til den kjøleren på pc`n til en kompis og den festebøylen var ganske skrall,under montering skvatt det deler hit og dit.bøylen kom i 4 separate deler som "klikkes" i sammen. Men den sitter der og gjør jobben sin. Håper den nye er bedre konstruert. Så langt holder jeg meg til Zalman 7000cu fortsatt
ZnulfeR Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Siterer: brukeren kan montere 1 eller 2 vifter Tøft 8)
Josten Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Så et par tester av kjøleren på tysk her og her . Ser ut til å gjøre det ganske bra ytelsesmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå