Gå til innhold

Paradise Hotel Norge 2014 - tråden for Viaplay-brukere (Ingen spoilere utover det)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting til overs for Aurora, men jeg føler ikke at underholdningsverdien av hennes mindre imponerende taleferdigheter er helt borte ennå.

 

Hun kan få bli i et par uker til, så lenge hun ikke fucker det til for noen andre på hotellet. Jeg vil ha ut Simone og Ole Fredrick. De har ikke bidratt med en dritt så langt, annet enn å gi meg brekninger (Simone) og å dilte etter andre (Ole Fredrick).

Lenke til kommentar

Fy flate meg jeg lo av meg brysthårene når det klippet over her kom.

 

Når det er sagt så var dette ett helt herlig utfall. Har lite til overs for alle de gamle spillerene egentlig, så her håper jeg de faller fra en etter en så får de nye styre showet og rævkjøre resten.

Lenke til kommentar

Sjelden jeg "fjerndiagnostiserer" noen, men "Lorden" har klare tegn på antisosiale sider og kunne gått fått diagnosen "dyddosial personlighetslidelse", i tillegg til at han enten har en merkelig form for humor eller seriøst tror at en tittel til 168 kroner skulle gi ham noen særfordeler. Merket meg spesielt da han skulle prøve å få Aurora til å grine (ja greit, hun er blåst) og hvordan han da malte frem perverse situasjoner med hundene hennes, samt da hun spurte om hvordan hun hadde reagert om noen hadde voldtatt hundene henne og den fullstendige mangelen på empati.

 

Ellers var det utrolig digg å se idioten Casper gå ut... han har virkelig overvurdert seg selv, og ble tatt med buksene nede :) Synd å si det, men jeg gleder meg til mer trash-TV neste uke. Man føler seg plutselig som et veldig bra menneske når man sammenligner seg med de som melder seg på Paradise Hotel ;)

Lenke til kommentar

Nå tar det seg opp, og det var på tide!

 

Frykta virkelig at Mats skulle være feig i valget sitt, men det var han ikke. Og jævelig konge var det! Morten og Mats er mine favoritter blant guttene, også håper jeg Audun blir en stund, rett og slett han virker som en helt blåst kødd. Gleder meg dog til å se han og Ole Fredrik bli satt litt opp i et hjørne og må slite litt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mats da. Helt feil valg! Håper valget hans kommer til å backfire på ham på en eller annen måte. Vi fikk jo også vite fint lite om hvorfor han tenkte at han burde velge Heidi Alexandra framfor Ann Mariell. Han nevnte kun at det var for at han ville ha noen å "kose" med, og at dette tydeligvis var veldig viktig. Hvor tjukk i hodet går det an å bli?

 

Det hadde vært veldig deilig å få kastet ut rosabloggeren ved første mulighet, og ikke minst blitt kvitt Aurora i samme slengen.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Mats da. Helt feil valg! Håper valget hans kommer til å backfire på ham på en eller annen måte. Vi fikk jo også vite fint lite om hvorfor han tenkte at han burde velge Heidi Alexandra framfor Ann Mariell. Han nevnte kun at det var for at han ville ha noen å "kose" med, og at dette tydeligvis var veldig viktig. Hvor tjukk i hodet går det an å bli?

 

Det hadde vært veldig deilig å få kastet ut rosabloggeren ved første mulighet, og ikke minst blitt kvitt Aurora i samme slengen.

 

Behøver ikke være et feil valg. Ann Mariell hadde jo funnet seg ny partner, ingen automatikk i at hun ville valgt han foran Håkon neste gang. Heidi har ikke fått noe særlig connection til de andre guttene enda, så får vi se om hun spiller han eller om hun faktisk velger å bli hos han senere. Ann Mariell var vel heller ikke særlig god til å skaffe seg venner blant jentene, og var skarp i kjeften og skaffet seg uvenner fort.

 

Synd hun er ute. Skulle gjerne sett Amy ta med seg Simone ut isteden..

Lenke til kommentar

 

Noen som forresten vet hvorfor mandagens episode ikke er lagt ut? Skuffende dersom de venter til neste uke med å legge den ut.

ja for faaan, har ventet i hele dag på det :hrm::hrm:

hotelskifte? :hmm:

 

 

Fant dette på Viaplay sin Facebook-side:

 

 

 

Grunnen til at episode 21 av Paradise Hotel ikke er blitt lagt ut idag er fordi at produksjonselskapet og TV3 besluttet å trekke tilbake forhåndsvisningen av denne episoden. Dette med bakgrunn av at det skal være en konkurranse i programmet som de ikke vil avsløre resultatet av på forhånd, så derfor vil episode 21 bli lagt ut på Viaplay samtidig som det kommer til å gå i sending på TV.

 

I tillegg har vi fått bekreftet at episode 22 legges ut samtidig, og da vil forhåndsvisningene være i rute igjen.

 

Mvh/ Jonas Viaplay Support

 

 

Mats da. Helt feil valg! Håper valget hans kommer til å backfire på ham på en eller annen måte. Vi fikk jo også vite fint lite om hvorfor han tenkte at han burde velge Heidi Alexandra framfor Ann Mariell. Han nevnte kun at det var for at han ville ha noen å "kose" med, og at dette tydeligvis var veldig viktig. Hvor tjukk i hodet går det an å bli?

 

Det hadde vært veldig deilig å få kastet ut rosabloggeren ved første mulighet, og ikke minst blitt kvitt Aurora i samme slengen.

 

Behøver ikke være et feil valg. Ann Mariell hadde jo funnet seg ny partner, ingen automatikk i at hun ville valgt han foran Håkon neste gang. Heidi har ikke fått noe særlig connection til de andre guttene enda, så får vi se om hun spiller han eller om hun faktisk velger å bli hos han senere. Ann Mariell var vel heller ikke særlig god til å skaffe seg venner blant jentene, og var skarp i kjeften og skaffet seg uvenner fort.

 

Synd hun er ute. Skulle gjerne sett Amy ta med seg Simone ut isteden..

 

 

Ann Mariell virker i hvert fall litt mer oppegående enn Heidi Alexandra, ingen automatikk i at Heidi Alexandra gir så mye tilbake til ham heller. Får krysse fingrene for at hun kommer inn en tredje gang litt senere, hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...