Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Z2


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Noen som vet om 4K kommer til Z1? Brikkesettet burde jo takle det.

Sannsynligvis ikke. For da ville jo ikke alle kjøpt seg ny telefon. Det er bare en antagelse fra min side forsåvidt, men den er basert på tidligere erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som tør å tippe når denne vil bli tilgjengelig for forhåndsbestilling hos mobilleverandører/nettbutikker?

Sony sier telefonen skal være i butikken i mars, så jeg antar nettbutikkene starter forhåndssalg om en ukes tid. Selv har jeg Xperia Z, og hoppa over Z1, så det eneste som gjenstår nå er det vanskelige valget: Sort eller lilla? Hmm...

 

 

 

Helt samme her :)

 

Blir sort på meg, elegant og diskret ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om 4K kommer til Z1? Brikkesettet burde jo takle det.

Sannsynligvis ikke. For da ville jo ikke alle kjøpt seg ny telefon. Det er bare en antagelse fra min side forsåvidt, men den er basert på tidligere erfaring.

Sony kan i teorien utsette oppdateringen til "alle" som kan tenke seg å oppgradere fra Z1 til Z2 har gjort det før de slipper ny firmware som gir Z1 4K 30 bps og FullHD 120 bps.

 

Hadde de bare hatt utskiftbart batteri.....

Arghh.. planlagt elding, det er så forbasket irriterende.

Lenke til kommentar

Etter å vært veldig fornøyd med Samsung i mange år, hvor jeg har hatt S2, Note, S3, S4 og nå Note 3, så var jeg veldig spent på hva Samsung ville gjøre med S5. Jeg må si jeg ble veldig skuffa og vurderer nå Z2 som et alternativ til ny mobil.

 

Det eneste jeg er litt bekymra for er at Z2 kun kommer med 16 GB minne, hvor det ifølge Sony sine sider er 4GB fastware og 12 GB til musikk, filmer, bilder, nedlastede apper og appdata. 12 GB er jo ikke akkurat mye i 2014 og om det stemmer at man i nyere versjoner av Android ikke kan legge apper over på minnekort, så vil jeg tro at 12 GB blir borte fort. Da spiller det jo ingen rolle at man kan bruke minnekort på opptil 64 GB.

 

Samsung har i det minste 2 versjoner av S5. En med 16 GB og en med 32 GB.

Synes 32 GB burde være det minste man kunne forvente av en toppmodell i 2014. Eller er det bare jeg som er storforlangende? :p

Lenke til kommentar

Merkelig hvor det flommer over av artikler (og dermed tråder) angående Samsung S5 på amobil nå?

Er ikke Sony sin siste (Z2) en like interessant utfordrer?

Personlig ville jeg hatt mer om denne siste, for sammenligningens skyld.

Endret av cirka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...