Gå til innhold

Hvilke Diskusjon.no medlemmer ville du datet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne ikke ha datet noen av de profilerte damene på forumet da de fremstår som mindre begavet og godt inndoktrinerte av uønskede tankesett og en mainstream oppfattelse av verden.

 

Kanskje dersom det fantes en skjult kvinne (registrert som mann/ udefinert kjønn i profilen) på 175 cm, med blå øyne og dokumentasjon på minst 115 iq. Det viktigste er at hun er istand til å tenke selv.

Jeg tror ikke vi kommer til å stå i kø heller.

 

Det var da voldsomt til å skjære alle over en kam. Jeg antar jeg er en av disse mindre begavede damene med uønsket tankesett og en mainstream oppfattelse av verden... :p

 

Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg helt igjen da, men det er vel en annen historie. Nå skal det sies at jeg ikke har lyst til å date menn som er full av seg selv og som tror de er ekstremt smarte og bedre enn andre heller, uten at jeg nødvendigvis sikter til noen bestemte.

 

Ellers er det noe med det å ikke ville date noen man føler er dummere enn seg selv - den ser jeg. Man må kunne være i stand til å føre en samtale. Felles interesser av noe slag er også fint. Greit å være på ca samme plass i livet også.

 

 

Slimda, den 25 Feb 2014 - 21:00, sa:

Det betyr at skjortene jeg bruker har korte ermer. :p

Kortermet er noe helt annet enn kortarmet ja, haha :D

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi kommer til å stå i kø heller.

 

Det var da voldsomt til å skjære alle over en kam. Jeg antar jeg er en av disse mindre begavede damene med uønsket tankesett og en mainstream oppfattelse av verden... :p

 

Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg helt igjen da, men det er vel en annen historie. Nå skal det sies at jeg ikke har lyst til å date menn som er full av seg selv og som tror de er ekstremt smarte og bedre enn andre heller, uten at jeg nødvendigvis sikter til noen bestemte.

 

Ellers er det noe med det å ikke ville date noen man føler er dummere enn seg selv - den ser jeg. Man må kunne være i stand til å føre en samtale. Felles interesser av noe slag er også fint. Greit å være på ca samme plass i livet også.

Det kan godt tenkes at det er noen unntak, men jeg har ikke lagt merke til noen blant de mer aktive brukerne. Nivået på både menn og kvinner har etter min oppfattning sunket dramatisk etter oppkjøpet i 2006 og innholdet skiftet fra entusiastiske dykk til tabloide oversettelser. De fleste folkene som jeg fant trivelige og interessante bruker ikke forumet mer.

 

Jeg tror jeg står over med mindre jeg har oversett et hesteforum her inne med odelsjenter som er glade i turer i skog og mark.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal ignorere den ganske opplagte fornærmingen. Du får vel mene hva du vil. Man har ulik smak.

 

Hadde nok vært interessant å møte mange her inne. Ang dating så er jeg ikke ute etter noen å date, så sånn sett gidder jeg ikke å tenke så veldig nøye over hvem det skulle vært.

 

Når det gjelder nivået så var jeg ikke aktiv før 2006 + ikke her da, så det har jeg ikke grunnlag til å uttale meg om. Kjedelig at dine gamle favoritter forsvant da.

Tror ikke det er noe hesteforum her inne, men det finnes sikkert noen der ute. Turer i skog og mark er fint det da, men det tror jeg alle som lager kontaktannonser påstår også ;)

Lenke til kommentar

Det kan godt tenkes at det er noen unntak, men jeg har ikke lagt merke til noen blant de mer aktive brukerne. Nivået på både menn og kvinner har etter min oppfattning sunket dramatisk etter oppkjøpet i 2006 og innholdet skiftet fra entusiastiske dykk til tabloide oversettelser.

 

Forumet har aldri blitt kjøpt opp. Det ble dog skilt ut som et eget nettsted i steden for å fungere som et underforum fra akam.no, diskusjon.no osv

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det er et eget nettsted, men de folkene jeg kommuniserte med klikket i stor grad inn fra artiklene på hw.no

 

Tvillingsjel:

Det jeg skrev er hva jeg synes, ikke en fasit for hva andre skal mene.

 

 

Edit: flettet av Tvillingsjel.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

 

 

Snart så kommer sikkert tråden "Hvilke forummedlemmer ville du antastet?"

Finnes ikke den allerede?

Kjøpte jeg ikke deg og Jonas i sin tid for at dere skulle sitte i vinduet mitt?
Tror du har rett. Fra den gang forumet hadde et preg av uskyld, og verden fremdeles var ung og vakker.

 

Og å date Kurio... Over my dead body ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...