Gå til innhold

Risen 3: Titan Lords


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder folk som Angry Joe så liker de vel ingen spill? Hele poenget med videoene deres er å slakte spill på en morsom måte så vil ikke si at deres vurdering bør hindre noen i å kjøpe et spill.

 

Neida, AngryJoe er veldig rettferdig, og slakter spill sjelden. Men det er morsomt å høre når aspekter ved spill ikke havner i god jord. Og slaktvideoene hans er også gode.

Lenke til kommentar

Startet i dag. Spilt en times tid, nettopp kommet meg av tutorial øya.

 

Jeg er en stor gothic fan, likte Risen 1, men spilte det desverre aldri ferdig. Ble ikke til at jeg testet Risen 2 pga reviews. Men tar sjangsen på dette.

 

Gothic og Risen har aldri falt helt i smak hos main stream reviewre, så det bekymrer meg ikke stort tilbakemeldingene det har fått.

 

Risen 3, her ser jeg at ting er ved det gamle. Sykt dårlig stemmeskuespill og dårlige animasjoner, historie som er helt på tryne, haha men digger det. Det har altid vært de koslige verdenene som har gjort disse spille vært å spille :) . Så langt ser dette ut til å innfri. Men enda ikke spilt nok til å se om God følelsen fra Gothic og Risen en dukker opp.

Lenke til kommentar

Anbefaler Risen 3 på det sterkeste! Er svært lenge siden noen spill har gitt meg denne følelsen siden Gothic 2! I mine øyne er det mye av det samme som det var der! Du har områder som åpnes etter at du gjør visse oppdrag, men står ellers fritt til å gjøre ting når og hvor du vil. Samtidig er det timing og ikke bare tilfeldig trykking som bestemmer om du vinner eller taper kamper! Mye variert oppdrag som gjør at du har nok å velge i!

Eneste minusene i mine øyne er når du pluteslig ender opp utenfor en klippe og dør av det. Og ville gjerne hatt litt mer skjulte ting (noe ala thieves guild).

Ellers spilte jeg som mage og kunne på slutten bare springe rundt overalt å eie ting, etter å i starten ha slitt med en god del monstre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...