Gå til innhold

Billig sonefri Blu-ray spiller


Anbefalte innlegg

Trenger en Blu-ray avspiller som kan spille av filmer uavhengig av sone/region på DVD/Blu-ray.

 

Jeg har søkt litt på dette forumet og den eneste spilleren jeg kan se folk sier er sonefri (kan hende andre også er, men ingen har nevnt noen andre), det er Oppo.

 

Nobleman selger Oppo-103EU sonefri for både DVD og BD (+1000kr i prisen) til 6800kr. Dette syntes jeg var litt dyrt for å få sonefri avspilling.

 

Spørsmålet mitt: Finnes det spillere på rundt 1000kr som er sonefri?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Oppo er av et litt annet kaliber enn 1000,- spillerene; derav den noe stive prisen.

 

Dette med sonefri for blu-ray er ganske komplisert; men en løsning som alltid virker uten noe krøll er å kjøpe 2 blu-ray spillere til 500-600,-. Så setter du den ene til Europa; og den andre til USA. Det blir ikke billigere enn dette :)

 

Bare sørg for at man får velge region/sone ved oppstart. Flertallet av spillere lar deg velge dette 2-3 ganger før det blir låst.

Endret av TGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg er også på jakt etter sonefri DVD/BR-spiller. Var på Elkjøp og sjekket, selgeren mente at Sony BDP-S5500 var den eneste som muligens kunne trikses med, men ikke søren om jeg finner ut åssen. Er det fremdeles slik at universalkontrollere (som f.eks Harmony) kan brukes til å endre region? Eller bør jeg bare returnere den og stikke på SIBA for en Andersson DVP160 isteden? 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...