Gå til innhold

Hvilke solbriller for 2014?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I "allmenn-moten" så er vel clubmasters det største, ved siden av wayfarer og Persol. Ellers så er det mye fargede-glass som Vertical sier. Vil du følge den egentlige moten, altså det som kommer til å bli allemannseie om tre år, så er det briller ala. hva Han Kjøbenhavn fører du må gå etter.

Lenke til kommentar

Enten er man slavisk motefølger som absolutt skal ha det som er "in", eller så er man hipster og skal prøve å være annerledes (selv om hipster stilen er så vanlig nå at hele prinsippet er borte).

 

Jeg prøver derimot bare å se godt ut og prøve å "føle" det også. Om jeg kjøper noe som er in men føler det er teit eller ikke passer til meg, så dropper jeg det heller.

Lenke til kommentar

Enten er man slavisk motefølger som absolutt skal ha det som er "in", eller så er man hipster og skal prøve å være annerledes (selv om hipster stilen er så vanlig nå at hele prinsippet er borte).

 

Jeg prøver derimot bare å se godt ut og prøve å "føle" det også. Om jeg kjøper noe som er in men føler det er teit eller ikke passer til meg, så dropper jeg det heller.

 

Kjøp det ein har lyst på seier eg. Uavhengig av kva andre går med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...