Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er lei av at foreldrende mine stryker meg over håret


Anbefalte innlegg

Jeg ble mobbet på skolen. Ingen elever likte meg og læreren bare oversåg meg. Men nå har jeg kommet over det. Jeg er en ganske snill og omtenksom jente. Jeg er sjenert.

Anonymous poster hash: d7560...153

Tviler ikke på at du følte du hadde det tøft. Men det er slik ALLE har det.

Alle blir hakket på av de som er større på skolen. Barn er det jæveligste som er på det viset.

 

Synes også du skal flytte ut. Måtte flytte for meg sjøl når jeg var 16. Er ikke mange som er voksne nok til det da. Men da MÅ man bare vokse opp. Og man lærer fort angående pengebudsjett, matlaging, vasking prioriteringer osv osv. Alle burde kasta ut ungene når de fyller 18. ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skjult et par poster som oppfordrer til vold. Les gjerne retningslinjene §1..

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mening ja, men formuleringen var direkte frekk :p

Tough tatas. Ho kjem til å måtte hanskas med mykje verre i den vaksne verda, SPESIELT når ho fartas på internett, ho kan likegodt venne seg til sånt fyrst som sist.

 

Nå har jeg vært ganske lenge på internett, og har aldri opplevd at noen har blitt fysiske igjennom datamaskinen. Du har kanskje sett deg blind på denne?

 

WDw5wMl.gif

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ganske lenge på internett, og har aldri opplevd at noen har blitt fysiske igjennom datamaskinen. Du har kanskje sett deg blind på denne?

 

 

Kven sa noko om å bli fysiske? Ho MÅ lære seg at folk kan vere usamd med ho, og ho BØR vere klar over at folk kan vere frekke med ho, og ikkje sutre på denne måten.

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg vært ganske lenge på internett, og har aldri opplevd at noen har blitt fysiske igjennom datamaskinen. Du har kanskje sett deg blind på denne?

 

Kven sa noko om å bli fysiske? Ho MÅ lære seg at folk kan vere usamd med ho, og ho BØR vere klar over at folk kan vere frekke med ho, og ikkje sutre på denne måten.

 

Enig, når hun først at har skreve et innlegg her på forumet så må hun tåle at folk sier henne i mot.

Lenke til kommentar

TS her. Er det noen som har truet meg med vold i denne tråden?

 

Anonymous poster hash: d7560...153

Nei, noen som sa at du skulle klappe til mora di når hun holdt på sånn.

 

Kven sa noko om å bli fysiske? Ho MÅ lære seg at folk kan vere usamd med ho, og ho BØR vere klar over at folk kan vere frekke med ho, og ikkje sutre på denne måten.

Åja, du snakker om at hun må tåle kritikk i denne tråden. Jeg trodde du mente at hun måtte tåle å bli tatt på, fordi det var værre ting i voksenlivet og på internett. Mitt svar var at ingen kan ta på henne igjennom internett. Og i voksenlivet kan man anmelde sånt eller flytte/bytte jobb. Hun kunne sikkert hatt godt av å flytte uansett. Som så mange andre ting blir man blir aldri "klar til" å flytte hjemmefra, man må bare gjøre det uansett.

 

Btw, hvis dere mener at hun må tåle at dere kritiserer henne på en frekk måte så må dere også tåle at hun kritiserer at dere kritiserer henne. Tygg litt på den.

Lenke til kommentar

Jeg har det veldig bra i lag med foreldrende mine. Jeg har nå snakket med dem om det. Foreldrende mine sier at de gjør det fordi at de er glad i meg og at jeg er dems barn fortsatt selv om jeg er voksen. Så jeg får bare venne meg til det da.

 

Anonymous poster hash: d7560...153

Det var jo ikke saken i det hele tatt, så det er åpenbart at poenget ditt ikke har nådd frem.

Lenke til kommentar

TS her. Jeg er jo et veldig søtt og fint vesen. Jeg har jo ikke forandret meg så mye de siste årene siden jeg var barn. Jeg har et babyface. Akkurat nå nettopp så strøk mor mi meg over håret. Nå synest jeg ikke det er så flaut lenger. De sier at jeg er verdens søteste datter.

 

Jeg er enebarn og da er jeg heldig.

 

Anonymous poster hash: d7560...153

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...