Gå til innhold

Marie Helena: Jeg er ny her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg er trettitre år og jeg føler meg som en pen gudinne når jeg står på kjøkkenet og lager mat. :)

 

Du må ha et ganske stort kjøkken, i hvert fall mye større enn mitt .. Jeg hadde aldri klart å fått plass til både meg og ett sett vinger, og så lage mat i tillegg - hadde nok sulta i hjel, tenker jeg

 

Hva er det lengste du har fløyet noen gang, og blir du ikke litt kald når du kommer opp i "jetstrømmen"?

Lenke til kommentar

 

Jeg er trettitre år og jeg føler meg som en pen gudinne når jeg står på kjøkkenet og lager mat. :)

 

Du må ha et ganske stort kjøkken, i hvert fall mye større enn mitt .. Jeg hadde aldri klart å fått plass til både meg og ett sett vinger, og så lage mat i tillegg - hadde nok sulta i hjel, tenker jeg

 

Hva er det lengste du har fløyet noen gang, og blir du ikke litt kald når du kommer opp i "jetstrømmen"?

 

Jeg har ikke vinger, men jeg er en kvinne med ekstrem mye varme og godhet :). Jeg er ekstremt opptatt av dyras rettigheter. Jeg har selv to hunder også har jeg mann og barn :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med å være en vakker kvinne. Det betyr at du vil få mye positiv oppmerksomhet her på forumet, slik du sikkert har fått mye oppmerksomhet på andre arenaer i livet. Noen er kanskje litt skeptiske til den påståtte guddommeligheten din. Legg ut et bilde i Recent Pic-tråden, så går det over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har ikke vinger, men jeg er en kvinne med ekstrem mye varme og godhet :). Jeg er ekstremt opptatt av dyras rettigheter. Jeg har selv to hunder også har jeg mann og barn :)

 

 

Har du ikke vinger? .. ble litt skuffet nå - hadde liksom sett for meg at du virkelig er en engel. Ekstremt mye varme, ekstremt glad i dyr, og har forøvrig to hunder, mann og to barn .. Jeg for min del bruker å starte med barna og mannen, nei jeg mener så klart "kvinnen" (er jo ikke et fruktfat, neida, eller er jeg det .. hmhmmm) .. Får finne ut av det i morgen.

 

Hils mannen fra meg, og lev vel og vær lykkelig

 

:)

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke vinger, men jeg er en kvinne med ekstrem mye varme og godhet :). Jeg er ekstremt opptatt av dyras rettigheter. Jeg har selv to hunder også har jeg mann og barn :)

 

 

Har du ikke vinger? .. ble litt skuffet nå - hadde liksom sett for meg at du virkelig er en engel. Ekstremt mye varme, ekstremt glad i dyr, og har forøvrig to hunder, mann og to barn .. Jeg for min del bruker å starte med barna og mannen, nei jeg mener så klart "kvinnen" (er jo ikke et fruktfat, neida, eller er jeg det .. hmhmmm) .. Får finne ut av det i morgen.

 

Hils mannen fra meg, og lev vel og vær lykkelig

 

:)

 

Takk for det :). Jeg skal hilse til mannen min. Jeg sitter pent pøntet med kjole på meg og et smykke rundt halsen. Mens jeg vugger min et måneders gamle datter i armen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takk i like måte :) Det er nå de er små nurk, og nettopp bare det

 

De minste, som vi enda ikke har programmert og "oppdratt", er for meg helt bedårende små tomme og våkne "appelsiner". Prøv å følg med hva som skjer i øynene på en sånn "frukt", og av og til, kan du få øye på at blikket "skyer over" på en måte - det er tankeaktivitet, men frakoblet det å være ett så kalt "oppdratt menneske". Vi som bare går rundt å tenker og nærmest er overskyet til enhver tid, har gjerne den samme typen tanker, som er basert på minner og kulturelle påvirkninger, så kalte erfaringer osv - så de tankene er ikke særlig interessante, i hvert fall ikke så spesielle som de tankene en helt tom og våken appelsin, kan ha

 

Mon tro hva de egentlig tenker på, fordi de mangler jo erfaring, ikke sant .. ;)

 

Vi er bare appelsiner, ikke engler eller gudinner :closedeyes:

asherorange.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg er en svært vakker kvinne med store runde mørkeblå øyner og langt vakkert englehår. Håret mitt er helt slett og fint. Jeg jobber som lærerinne og jeg er veldig stolt over jobben som jeg gjør. :)

 

Hvordan har dere det da?

 

Jeg er trettitre år og jeg føler meg som en pen gudinne når jeg står på kjøkkenet og lager mat. :)

 

Etter alle de gode skussmålene dine så må vi bare få se et bilde av deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...