Gå til innhold

Test: LG 55EA980W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Produsentenes argumentasjon om at buet glass gir bedre bildeopplevekse tror jeg ikke er relevant. En så tynn skjem trenger å være buet rett og slett for ikke å brekke med normal belastning. Hold et A4 ark mellom to fingre midt på den lengste siden. Det vil relativt lett falle sammen. Ved å bue arket litt så blir konstruksjonen stivere.

At en som sitter litt på kanten ser bedre vil også falle på sin egen urimelighet. Det er kun vedkommende på midten som i tilfelle vil oppnå noe effekt. Den som sitter på siden vil i praksis sitte enda mer på siden. Dette må vel være opplagt. Ikke det at jeg tror effekten utgjør mye.

I alle fall er det fint at vi nå faktisk får OLED. Dette har vi ventet på lenge.

Det eneste er at jeg er skeptisk til LG og Samsung i forhold til teknisk kvalitet. De benytter en del billige komponenter som her problemer med varighet. De har i alle fall en dårlig "track record"

Men som sagt, dette er startskuddet for en ny generasjon TV

Må oppleves!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi vi her i Norge er dumme nok til å betale ett premium for slike ting. Og LG tar betalt det de tror de kan komme unna med.

Har vi noe valg? :p

 

Altså, utenom å importere og dermed gjøre garanti osv. et problem.

 

 

Valget er "dont buy"

Har selv lyst på denne tvn men betaler ikke 25000 mere en i england.

Er mange biler jeg har lyst på som koster 700.000,- her men 70.000,- i england. Man kan ikke sammenligne det slik.

Lenke til kommentar

 

 

 

Fordi vi her i Norge er dumme nok til å betale ett premium for slike ting. Og LG tar betalt det de tror de kan komme unna med.

Har vi noe valg? :p

 

Altså, utenom å importere og dermed gjøre garanti osv. et problem.

Valget er "dont buy"

Har selv lyst på denne tvn men betaler ikke 25000 mere en i england.

Er mange biler jeg har lyst på som koster 700.000,- her men 70.000,- i england. Man kan ikke sammenligne det slik.

Priser på tv er ganske likt i england og norge denne er overpriset hær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...