Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere gitt opp en person hvis hun/han avlyser førstedaten?


Anbefalte innlegg

Ville dere gitt opp en person hvis hun / han avlyser førstedaten, med en begrunnelse om sykdom. Også foreslår vedkommende å møtes en annen bestemt dag i stedet?

 

Vet at det kan virke negativt ut, men.... jeg mener at hvis vedkommende foreslår å møtes en annen bestemt dag i stedet så hadde jeg akseptert det hvis jeg var interessert i å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville dere gitt opp en person hvis hun / han avlyser førstedaten, med en begrunnelse om sykdom. Også foreslår vedkommende å møtes en annen bestemt dag i stedet?

 

Vet at det kan virke negativt ut, men.... jeg mener at hvis vedkommende foreslår å møtes en annen bestemt dag i stedet så hadde jeg akseptert det hvis jeg var interessert i å finne ut av det.

 

Om du ble syk og måtte avlyse en avtale. Hadde ikke du håpet på litt forståelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klart man ikke gir opp ved en slik avlysning, vedkommende har gyldig grunn og samtidig foreslår nytt tidspunkt. Da er personen fortsatt interessert. Nå tar jeg ikke hensyn til når beskjeden blir gitt.

 

Derimot, sender vedkommende bare en ussel melding, enten i god tid eller relativt sent, uten noe positiv kommentar, da kan man bli skeptisk.

 

Syns ikke noe om at man skal avfeie en person uten gyldig grunn.

Lenke til kommentar

Jeg siterer Bibelen Art of Manliness:

 

The Brad Pitt Rule:

 

How the Brad Pitt rule works:

Call up the woman you like and ask her on a date. Did she say yes? Great, she probably likes you. What if she makes up an excuse for why she can’t go out? This is the time to employ the Brad Pitt Rule.

Imagine that instead of you, Brad Pitt had asked this same woman out. Would she use the same excuse with him? If Brad Pitt asked her on a date, would she still say she had to study or was going to the movies with friends that night? Nope. She would have dropped pretty much anything and everything to be able to accept a date with Brad.

Now you’re not Pitt obviously. But if a woman is interested in you, she will drop her other plans to be available to go out with you.

Of course there are exceptions; the woman may have a legitimate reason she cannot make the date. Perhaps she has to work or go to a funeral. But, and here is the real clincher, she will suggest a different time for the date. She will say something along the lines of “I can’t do it Saturday night, do you want to hang out next weekend?”

If she makes up an excuse and she does not suggest an alternative plan, you have been shut out. She is not interested. Do not ask her out again. Doing so will only result in awkwardness and you feeling like a tool.

But don’t worry, she probably isn’t as cool as you thought she was since she doesn’t appreciate your charms. Start pursuing another lady who will.

 

http://www.artofmanliness.com/2008/02/05/the-brad-pitt-rule/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Heartlife, hva om du dater denne karen i noen måneder fram til du har selvtillitt og livet ditt generelt på stell igjen, og begynner du å date ekte menn igjen?

 

Hvorfor i all verdens land å rike stadig prøve å dra en ny mann inn i livet ditt når det skjærer seg for deg gang etter gang. Da må det være noe i bakgrunn som du bør fikse først.

Kanskje er du for needy, kanskje er du for desp, kanskje har du selvtillitt i gulvet som gjør deg umåtelig uattraktiv. Noe er gærent her og jeg vil på det sterkeste råde deg til å fikse dette først før du drar ett annet menneske inn i elendigheten. Han blir ikke lenge.

Face it: Mannen i ditt liv finner du ikke på Match.no eller Tinder uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Heartlife, hva om du dater denne karen i noen måneder fram til du har selvtillitt og livet ditt generelt på stell igjen, og begynner du å date ekte menn igjen?

 

Hvorfor i all verdens land å rike stadig prøve å dra en ny mann inn i livet ditt når det skjærer seg for deg gang etter gang. Da må det være noe i bakgrunn som du bør fikse først.

Kanskje er du for needy, kanskje er du for desp, kanskje har du selvtillitt i gulvet som gjør deg umåtelig uattraktiv. Noe er gærent her og jeg vil på det sterkeste råde deg til å fikse dette først før du drar ett annet menneske inn i elendigheten. Han blir ikke lenge.

 

Face it: Mannen i ditt liv finner du ikke på Match.no eller Tinder uansett.

At man må elske seg selv for å elske andre er en av vår tids tåpeligste myter. Bedre med noen som har for lavt selvbilde enn for høyt etter min mening, det er da også langt lettere å justere med godt resultat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man drar med en mann inn i livet sitt når man har problemer vil det påvirke mannen negativt og forholdet vil ikke være sunt. Myten er at kjærlighet fikser alt.

Har en person en tung periode blir det tungt for den andre også. Og hvis det er der forholdet STARTER...

 

Og joda - en og annen ildsjel finner sikkert kjæreste på nett. Ei venninne møtte typen på World of Warcraft feks.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...