Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere gitt opp en person hvis hun/han avlyser førstedaten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ciklide: Jeg er glad du formulerte innlegget ditt slik at det kun gjelder dersom jenta har en tung periode. Hvis ikke hadde jeg vært urolig for første-date'n min på onsdag. Mer seriøst så mener jeg også å ha lest at den vanligste måten å treffe kjæresten på nå var på nettet. Ikke at majoriteten gjør det, men at det er vanligst.

 

Aha, men det beviser jo bare teorien min om at det er mye rusk i wow :)

Som en som har truffet et par damer jeg først traff gjennom spill så føler jeg meg truffet og nesten såret av kommentaren din!

 

Njaa, ikke si det, jeg har blant annet tenkt til å starte med å bruke Tinder om et par måneder :tease:

Jeg óg! Må bare få meg smartphone først! Og fritid!

Lenke til kommentar

Som en som har truffet et par damer jeg først traff gjennom spill så føler jeg meg truffet og nesten såret av kommentaren din!!

Det var ikke meningen og det trenger du ikke. Jeg sa mye rusk, ikke bare rusk. Man kan finne mye rart overalt, skole, jobb, byen, ute... Er nok ikke bare i wow. Mine erfaringer (hva jeg har møtt på eller sett) er ikke dine erfaringer og har ikke noe med deg å gjøre. Strengt talt kan man si at man kan møte på mye rart overalt. Beklager at jeg nesten såret deg, men ikke tenk på det. Er nok mye bra der også, spilte tross alt spillet selv i flere år og raidet mye etc ;)

Lenke til kommentar

@Ciklide: Ahahaha, takk for en god latter her på dagens slutt! :D For å gjengjelde tjeneste, hvis du har noen minutter til overs... Linky.

 

@Tvillingsjel: Bra du fikk med deg "nesten"-et :) Kan også se for meg at man finner mye rart i WoW, og har også vært borti noen... mildt sagt urovekkende personligheter gjennom spill. Noen dødstrusler, trusler om selvmord dersom ei jente ikke ville møte en fyr og lignende. Deprimerende saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...