Gå til innhold

Forza 5


Coastkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kom jeg inn i multiplayer ser det ut som.. Hva er kult her? Jeg suger i drifting.

I forza 4 synes jeg Tag var kult når jeg spilte sammen med andre.

Tag blir kjedelig i lengden da det kun foregår på Test Track og kun i S-Class. I tillegg er det svært mange som jukser og kjører ut av banen/lirker seg inn der kun noen biler kan komme frem. No-Collision er tingen spør du meg. Er så mange usportslige idioter som gjør alt annet umulig og ha det morro med.

 

Minner også om at hvis du har spillt tidligere Forza titler kan du gå inn HER og hente deg noen ekstra CR. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå kom jeg inn i multiplayer ser det ut som.. Hva er kult her? Jeg suger i drifting.

I forza 4 synes jeg Tag var kult når jeg spilte sammen med andre.

 

Tag blir kjedelig i lengden da det kun foregår på Test Track og kun i S-Class. I tillegg er det svært mange som jukser og kjører ut av banen/lirker seg inn der kun noen biler kan komme frem. No-Collision er tingen spør du meg. Er så mange usportslige idioter som gjør alt annet umulig og ha det morro med.

 

Minner også om at hvis du har spillt tidligere Forza titler kan du gå inn HER og hente deg noen ekstra CR. :)

Kult! Takk for tips og link:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Kjøpte ny xbox på mandag. Endelig en som ikke støyer mye!

 

Har endelig fått dreisen på drifting i FM5.

Det er definitivt mer "pirkete", dvs det holder ikke å tune kun camber og litt til som man kunne i FM4.

Vanligvis tuner jeg camber ved å se på telemetry > heat. Når dekkene foran er jevnt over varmt har jeg veldig bra grep. Men i FM5 kan man jo kjøre -5 camber uten at det blir jevnt varmt... Menmen :p Også litt toe så det blir lettere å catche driften.

Diffen er også intressant i FM5.

Jeg liker å bruke rundt 75-90 Accel, og mellom 10-20 Daccel

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...