Gå til innhold

Funcom-aksjene midlertidig tatt av børsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm ja ja, jeg tror nok at om de bare hadde oppdatert og fikset Anarchy Online så ville de svømt i penger.

I mine øyne det beste de har laget, og et veldig undervurdert spill.

 

Det virker som at problemet til Funcom er at de har gode ideèr, og glade i å lage spill, men ikke faen om de gidder å fikse bugs eller vedlikeholde ting etter de er ferdig.

 

Kan vise til Secret World der den originale skill manageren fremdeles ikke fungerer. Noe som er helt uforståelig for meg siden veldig mye av spillet er basert på å bytte skills ofte.

 

Jeg likte dem før, men nå kan de gå konk uten at jeg kommer til å bry meg så mye. Bare litt synd, siden de er en av få utviklere som våger å prøve nye ting.

 

Den Lengste Reisen er vell det beste de har laget egentlig, men AO er det beste MMOet det har laget, det skal jeg være enig med deg i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et selskap som i mange, mange år har spekulert økonomisk i å hype kommende titler og deretter gang på gang gi ut dårlige titler er for meg inget tap what so ever.

 

Hvis det finnes ildsjeler i selskapet som er et "offer" for dette så håper jeg det fører til at disse starter egne små prosjekter hvor gleden av spill står i fokus fremfor grådighet.

 

Det virker også som de begynte dette grådighetsspilllet allerede når de første lekasjene om Midgaard kom.

 

PS

Men på den annen side. Når jeg ser på grådighetskulturen vi har i dette landet så skal jeg ikke legge alt på Funcom for slik adferd. På mange måter gjenspeiler Funcom gjennomsnittet av nordmenn. (noe vi aldri snakker om og helst snakker om hvor generøse vi er ift. u-hjelp og den slags).

 

Dette gjennomsyrer en meget stor del av vår oljegredde befolkning og noen ganger skammer jeg meg nesten over å være en borger. Det gjelder også mange innvandrende.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...