Gå til innhold

Hodetelefoner til musikk.


Hakonnn

Anbefalte innlegg

Har spurt her tidligere, men er tilbake da jeg ikke er helt i mål. Har enda ikke funnet noen hodetelefoner jeg kan si meg fornøyd med. Enten så har det vært ditt eller så har det vært datt.

 

Sennheiser Momentum.

Føler disse hadde litt lite bass samt at ørene mine passet dårlig og jeg fikk vondt etter kort tid. Leverte tilbake disse.

 

Bose QC15.

Disse er helt magiske å ha på, men ble ikke meget imponert over at man trenger batterier samt at bassen heller ikke her var noe å skryte av.

 

Hva nå?

 

Ser etter,

 

- Over-ear.

- IKKE trådløse.

- Mye bass(Basshead)

- Klar og fin lyd.

 

 

Budsjettet er 2500Kr.

Jeg har et ASUS Xonar Essence STX lydkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

V-MODA M100

 

Disse kan også være litt små, men det finnes større puten en kan få kjøpt.

 

 

V-Moda M100 eller Mad Dogs av MrSpeakers.

Ser ikke ut til at jeg finner V-Moda M100 i noen Norsk butikk?

 

Du må bestille både M100 og Mad Dogs over internett. Les deg opp på head-fi.org for mer info.

Lenke til kommentar

Gode gamle Beyerdynamic DT 770 PRO?

 

Kjøpte disse selv for noen uker siden, og er storfornøyd.

Utrolig behagelig å ha på, deeilig lyd og massevis av bass.

 

Oj, du var akkurat før meg. Jeg tenkte også på disse i ettertid, da de har god lydscene (for lukkede hodetelefoner), og god bass.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Gode gamle Beyerdynamic DT 770 PRO?

 

Kjøpte disse selv for noen uker siden, og er storfornøyd.

Utrolig behagelig å ha på, deeilig lyd og massevis av bass.

 

 

Har også DT 770 PRO 80 ohm, og er storfornøyd med dem. Kjøpte dem i 2006! :eek: Ganske villt at de enda er populære. God lyd og bra med bass. Ps: 32 ohm har mindre bass.

 

Men er du villig til å spytte ut mere enn de 13-1400 kr de koster, så finnes det nok bedre :)

 

V-Moda M100 sprenger nok budsjettet ditt når det kommer moms, toll og frakt på den ;)

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode gamle Beyerdynamic DT 770 PRO?

 

Kjøpte disse selv for noen uker siden, og er storfornøyd.

Utrolig behagelig å ha på, deeilig lyd og massevis av bass.

 

 

 

 

Gode gamle Beyerdynamic DT 770 PRO?

 

Kjøpte disse selv for noen uker siden, og er storfornøyd.

Utrolig behagelig å ha på, deeilig lyd og massevis av bass.

 

Oj, du var akkurat før meg. Jeg tenkte også på disse i ettertid, da de har god lydscene (for lukkede hodetelefoner), og god bass.

 

 

 

 

Gode gamle Beyerdynamic DT 770 PRO?

 

Kjøpte disse selv for noen uker siden, og er storfornøyd.

Utrolig behagelig å ha på, deeilig lyd og massevis av bass.

 

 

Har også DT 770 PRO 80 ohm, og er storfornøyd med dem. Kjøpte dem i 2006! :eek: Ganske villt at de enda er populære. God lyd og bra med bass. Ps: 32 ohm har mindre bass.

 

Men er du villig til å spytte ut mere enn de 13-1400 kr de koster, så finnes det nok bedre :)

 

Nettopp det som har meg litt på spissen når det kommer til disse. De er såpass gamle og jeg vil tro de har kommet et stykke lenger..?

Lenke til kommentar

Har du tatt en titt på NAD VISO HP50, liker egentlig ikke å anbefale det jeg har selv, pga. da virker anbefalingen litt "baised". De har ganske god bass, og fin naturlig lyd. Har fått ekstremt mye skryt av Tyll: review. Også fått mye skryt på andre forum som head-fi.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Det er ikke store forandringer på lydfronten, og det blir nok ikke store forandringer med det første heller. DT770 kan vel spores tilbake til nærmere 70-tallet, hvis jeg ikke tar helt feil?

 

Tror du kan bli ganske fornøyde med de, men jeg opplevde aldri å få noe særlig ristebass fra dem hvis det er det du er ute etter

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Står fortsatt stille her, hva burde jeg velge av V-MODA M100 og DT770?

 

Har du pengene, så kjøp V-MODA M100 :)

 

Får en kompis til å sende det som gave fra USA, kommer da på 1700-1800Kr. Drawbacket med kjøp fra utlandet er om noe skulle gå galt og det må returneres. :p

 

Blir mest sannsynligvis V-MODA M100. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...