Gå til innhold

Bestille Coca Cola / Red Bull på Ebay


Anzure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

For meg så ser det ut som om det blir over 500 kroner i frakt så jeg vil si at det ikke er noe billig i det hele tatt :p Dra til Sverige du. Der får du 24 can brett til 99 kroner :p

Vet, men det er lang vei. Mulig å bestille derifra?
Bestille fra Sverige nener du? Det går sikkkert, men husk å ta med frakt i betraktning. Ikke alltid at det lønner seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvar i landet bur du?

 

Det finnes fleire aktører som leverer dagligvarer på døra, som f.eks her

I dette tilfellet koster det ein 50-lapp å få varene levert, det finnes sikkert mange andre som tilbyr liknande tjenester andre stadar i landet.

 

 

Men normalt sett så er det ikkje lønnsomt å betale for å frakte tunge ting som brus over lange avstander. Det er ein grunn til at Coca-Cola produserer lokalt over alt i verden i staden for å berre ha ein enorm fabrikk i USA. Det einaste unntaket er dersom du bestiller frå eit land med svært lave prisar, i f.eks Kina koster ei flaske Cola ca 2 kr, men sjølv då tviler eg på at det er lønsomt å privatimportere.

 

Skal du importere drikkevarer frå andre land så må du gjere det på grunn av smaken eller flaskene, eller noke anna som du synest det er verdt å betale ekstra for. Samler du på Colaflasker så er det sikkert kult å spesialbestille Colaflasker med allverdens "kråketegn" på etiketten, men dersom du berre skal drikke Colaen så er det nok billegast å kjøpe Cola som er produsert enten lokalt eller i eit av våre nærmaste naboland.

Lenke til kommentar

Litt off-topic: Hvor mange småe RedBull-bokser om dagen er ufarlig?

Du kan sikkert drikke oppimot ett brett hver dag en stund uten at det går utover kroppen din, men jeg ville ikke holdt på med det for lenge, man kan utvikle sterk avhengighet til koffeinen og blir dårlig om man ikke får den. Du får også i det fryktelig mye sukker. Selv ville jeg ikke abfealt mer enn 3 i værste fall 4 hver dag

 

 

Det har alltid vært billigere å kjøpe 1,5 liters i kassepris i Norge enn brett med bokser i sverige. Cola til 2kr i Kina tror jeg du skal lete lenge etter i alle fall, betalte aldri under 6kr de 2 ukene jeg var der

Kosta faktisk 1.90 når jeg var der i sommer ;)

 

Har sikkert ikke vært på riktig sted jeg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...