Gå til innhold

Half-Life 2 er utsatt til april 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

As}{antii: Jeg ber deg om å være så vennlig å være litt mer seriøs når du skriver inn topic. "HL2 delayed :/" er _ikke_ et godt valg. For det første er dette et norsk forum og for det andre tar det deg ikke lang tid å skrive "Half-Life 2" i stedenfor "HL2". Smileys i topic kan vi også gjerne være foruten. Greit?

 

Skikkelig bruk av topic gjør det vesentlig lettere å bruke søkemotoren på forumet også. Det er ikke rart det kommer mange klager når overskrifter til stadighet blir forkortet ned av brukeren.

 

Takk for oppmerksomheten. :)

Lenke til kommentar
According to a news article posted today on a UK press release, there is a Half-Life 2 delay. We already know that Valve does is not mentioning a delay.

 

We received an email from Mike Thompson who says he works for Vivendi Universal and writes:  

quote:

delay is not confirmed...

Here we go around and around... again...

 

Rundt og rundt og rundt og rundt, rundt og rundt og ruuuundt... Samme skittet ENDA en gang. Bare PR-stunts hele greia!

 

http://www.halflifesource.com/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg lurer på hvordan ATI tar dette, her har de betalt drøssevis med penger, her lå de an til å ha et gigantisk overtak når det gjelder skjermkort salget, men nå ender det opp med at et av de mest etterlengtede spillene sannsynligvis vil fungere minst like bra på konkurrentens next-gen skjermkort.

greit nok at salget sikkert går bra til jul uansett, men det hadde nok gått mye bedre hvis half life 2 lå i butikken.

Lenke til kommentar
Samtidig er "Half.Life.2.Beta-ANON.tar" tilgjengelig på nett nå. Hører rykter om noen som faktisk har testet det.

 

Det går nok an å starte den... men det er med textures som hackere, evt. andre har laget selv. Har sett et par skjermbilder og det ser ganske så grusomt ut... et par hakk dårligere enn Quake 1 vil jeg si. Håper ikke folk spiller det søppelet som folk legger ut basert på litt av kildekoden til Half Life 2

Lenke til kommentar

betaen er vistnok fra valve og akkuratt nå ser det ut til at den faktisk er helt ekte..

får vel se i kveld om den er ekte eller ikke.

denne betaen har værtfall ikke noe med ting folk har satt sammen selv med sourcen, den har alt for mye "riktig materiale" til å kunne være dette..

Har kilder fra flere hold at den er ekte så langt.. kan si ifra når jeg vet 100%

Lenke til kommentar
skjønner ikke at de må skrive om koden.

 

Det er fordi når du har Koden kan du veldig enkelt lage cheats til spillet.

 

Om jeg ikke husker feil :grumpy: er/var det et problem i CS f.eks. at fjortiser cheater. Når du har Koden kan du lage cheats som er nesten umulig å oppdage.

 

I tillegg var det vel copy protection delen i den delen av koden.

 

(Alle som laster ned kilde koden skulle hatt ett? spark i balla, fordi de er medskyldige i utsettelse!!)

Lenke til kommentar

Jeg har en liten hypotese her. La oss si at Valve har gitt alle en dato for release, men så finner de seg trengt opp i et hjørne med det faktum at det er helt umulig for dem å bli ferdig til den datoen likevel. De bestemmer seg for å utsette det litt for å bli helt ferdig, og i samme slengen utsetter de det enda mer for å gjøre spillet ENDA bedre enn det egentlig var. Selvfølgelig ville jo dette skape en storm blandt alle de tusen (kanskje millioner?) som venter på spillet, så de arrangerer et "tyveri" av kilden for at de skal ha en grunn til å utsette. Men de slipper jo selvfølgelig ikke ut hele kildekoden, bare en del av den som de har laget spesielt for dette "tyveriet". Noen andre som deler mitt syn? :shrug:

Lenke til kommentar

Er ikke enig, ligger den 'iden' i bunken med 'konspirasjons teorier'.

 

Valve har mange kontrakter knyttet til spillet. ATI har f.eks en oem avtale om å ligge ved spillet på sine nye skjermkort. Du har publishere som har betalet masse $$$ for å ha rettigheter til å gi ut spillet som vil tape storte penger (se cnn sak under) .

I tillegg har vel Valve tenkt å selge lisenser til Source motoren slik at andre spillprodusenter kan bruke den, ala Quake3 motoren!

 

iflg. cnn: http://money.cnn.com/2003/10/07/technology...dex.htm?cnn=yes

 

The delay is bad news for VU Games, which suffered a 29 percent fall in revenue and an operating loss of 52 million ($61.36 million) in 2003's first half and was betting on swift holiday sales.

 

Tror det er mange sinte Valve folk nå om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...