Gå til innhold

Half-Life 2 er utsatt til april 2004


Anbefalte innlegg

Leveringsdatoer er til for å brytes.

 

Vær heller takknemlig for at de ordner opp i rotet istendenfor å lansere et spill som hvem som helst kan skrive egne cheateprogram til.

 

Er det noen du burde være irritert på, så er det heller latterlige hackere som prøver å få streetcred ved å prøve å få tak i ting som de ikke burde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er mange sinte Valve folk nå om dagen.

 

..og mange som er sinte på Valve....lei av brutte løfter fra den kanten.

Brutte løfter? Hvor mange løfter har Valve egentlig brutt i forbindelse med Half-Life 2? At et spill av dette kaliber blir forsinket er jo ikke noe nytt, og det er i så fall kun ett brutt løfte.

Lenke til kommentar
Tror det er mange sinte Valve folk nå om dagen.

 

..og mange som er sinte på Valve....lei av brutte løfter fra den kanten.

Brutte løfter? Hvor mange løfter har Valve egentlig brutt i forbindelse med Half-Life 2? At et spill av dette kaliber blir forsinket er jo ikke noe nytt, og det er i så fall kun ett brutt løfte.

 

30/9 -> før jul -> 2004 er vel 2 ganger såvidt jeg kan telle. Hvis sistnevnte utsettelse stemmer.

Ikke nytt med forsinkelser nei, men ofte det blir gjort som Valve og påstår hardnakket at spillet kommer ut på opprinnelig releasedato helt fram til uka for release, og så kommer med beskjed om utsettelse.

Og les litt rundt på diverse fora, er vel endel som ikke er happy pga dette såvidt jeg kan se. :shrug:

Lenke til kommentar
30/9 -> før jul -> 2004 er vel 2 ganger såvidt jeg kan telle. Hvis sistnevnte utsettelse stemmer.

Den siste utsettelsen er jo fordi kildekoden er stjålet.

 

Og les litt rundt på diverse fora, er vel endel som ikke er happy pga dette såvidt jeg kan se.

Jeg ser dette, men kanskje vi heller skal forsøke å hjelpe Valve i stedenfor å sutre om utsettelser? Folk som skryter av å ha lastet ned kildekode eller beta, har jeg lyst til å kaste på hue og ræva ut av dette forumet.

Lenke til kommentar
Den siste utsettelsen er jo fordi kildekoden er stjålet.
Stemmer, det er begrunnelsen.

 

Jeg ser dette, men kanskje vi heller skal forsøke å hjelpe Valve i stedenfor å sutre om utsettelser? Folk som skryter av å ha lastet ned kildekode eller beta, har jeg lyst til å kaste på hue og ræva ut av dette forumet.

 

Hvordan skal jeg hjelpe Valve ?

Men må jo være lov til å komme med egne meninger her vel uten å nesten bli slakta.

Lenke til kommentar

According to a news story on CNN's money web site, Half-Life 2 will be delayed for at least four months. This means that the game will become available sometime in April 2004. Although Vivendi seem to suggest this, Megagames have found that Valve is ...

 

er ikke en gang overasket over valve,er det noe du kan er det jo

og usette ting(spill)

brutte følter..ja selfølgelig når de sto fast på 30 sep til til 2-3 dager

før spillet skulle komme ut..

er jo bare og se på 1.6 patch til cs mere en et år fårsinket.

men er jo ikke noe nytt i denne bransjen,leste at 70% av alle spillene vare 3mnd eller mere fårsinket...

rart at valve aller andre som låver 100% sikkert når spillene

skal komme ut..ikke har noe ansvar til oss kjøpere

slik virker det jo ikke i andre bransjer.. :(

Lenke til kommentar
Tror det er mange sinte Valve folk nå om dagen.

 

..og mange som er sinte på Valve....lei av brutte løfter fra den kanten.

 

Man kan ikke legge skylda på Valve for at noen hacker seg inn i systemet deres. De kunne sikkert hatt bedre sikkerhet, men det kan tenkes at de måtte samarbeide med US Army eller noe sånt.

 

Altså, jeg håper også at de skyldige blir tatt, men det vil jo egentlig ikke hjelpe noe. Skaden er jo allerede skjedd, og spillet vil jo ikke komme ut noe tidligere fordet...

Lenke til kommentar
Kan si at Source koden + beta versionen har lekket ut fort. Hvis man søker på [fjernet] på "half life 2" så finner man en del treff :p

Der var du utestengt i 2 måneder.

 

Stengte dere ham ute i 2 mnd for å gjøre et SØK? Er ikke det litt drøyt?

 

Fra Retningslinjene, Regel #6:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.
Lenke til kommentar

Jeg ser dette, men kanskje vi heller skal forsøke å hjelpe Valve i stedenfor å sutre om utsettelser:skriver Administrator

 

 

vi er vel ikke skyldig og hjelpe noe som helst.spesielt når valve sier 3 dager får utgivelse at spiller kommer ikke får til jul.synes ikke valve virker som seriøse folk som kan gjøre det som paser dem.nå må vi jo vente til april.8 mnd utsettelse.skulle ikke tro at di var ferdig med grafikkmotoren engang.synes di kunne og gått ut med hvordan det var,var jo tydelig at valve hadde mye igjen får spillet var klart.

 

men vi er vel ikke skyldig valve noe,når di klare og rote slik at hakkere

klarte og komme inn på netet deres.fins jo mye sikkerhetstiltak og slik at ingen kommer inn på valve sine pc"er..

synes de får skylde seg selv får dårlig sikkerhet..

 

at noe moderatorer leker politi her er en annen sak.stenge ut folk bare en betaversjon blir nevnt.

hva da sutre.vi er vel ikke noe unger og dere fåreldere.

synes bare Administrator"en viser rar handling i forumet"sitt" :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg mener at Valve burde fått Half-Life 2 ut i butikkene så fort som mulig, og gitt lagt Counterstrike ut til nedlasting når multiplayerkoden er skrevet om. Som situasjonen er nå har de klart å gjøre Ati og tusenvis av gamere illsinte, og da hadde det ikke vært en ulempe om pengene begynte å rulle inn litt kvikt! Jeg bryr meg heller fint lite om Counterstrike, så om multiplayerdelen mangler eller kryr av cheatere hadde vært meg likegyldig. De som liker CS kan alltids kose seg med singleplayer-delen eller Half-Life i mellomtiden :yes:

 

Dette forutsetter selvfølgelig at Valve faktisk var ferdig med spillet, og hvis det var tilfellet så faller alle argumenter som "jamen vi vil jo ikke ha et buggete spill" fra hverandre. Jeg kan godt forstå at noen mener at alt sammen er arrangert for å slippe unna trøbbel, men for meg virker det også ulogisk at Valve skal ta seg bryet med å skrive hundretusen sider med kode og attpåtil risikere at alle vender dem ryggen hvis bløffen hadde blitt oppdaget.

Lenke til kommentar
Jeg ser dette, men kanskje vi heller skal forsøke å hjelpe Valve i stedenfor å sutre om utsettelser? Folk som skryter av å ha lastet ned kildekode eller beta, har jeg lyst til å kaste på hue og ræva ut av dette forumet.

 

Helt enig, la oss slutte å sutre og gjøre alt vi kan for å hjelpe Valve! Ser at du kastet ut en som hadde funnet et sted der du kunne laste ned disse sakene, det er veldig bra! Du gir dette forumet litt klasse i forhold til andre forumer! TAKK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...