Gå til innhold

Ørepropper med ok lyd som ikke blir herpa etter to timers bruk?


Anbefalte innlegg

Har hatt to forskjellige a-Jays (two og nå nylig One+), Beats Tour, standard drit fra Apple, standard fra Samsung, noen dyre fra Sennheiser... Og de har alle til felles at byggkvaliteten er ELENDIG. Lengst holdt a-Jays One+ (de holdt faktisk eksakt et år fra bestillingsdato, røk igår), mens Beats Tour mista lyden i det ene øret etter 6 uker.

 

EDIT: Det skal nevnes at det er selve ledningen som er problemet, ikke elementene/proppene. Ellers har jeg en HTC One X som de skal brukes med

 

Finnes det ørepropper som ikke er laget av plastikk til 3 kr? Burde jeg evt gå til innkjøp av hodetelefoner? Finnes det ørepropper med utbyttbar kabel? Ønsker i utgangspunkter in-ear med byttbare tupper, selvom det pleier å gå i standard. Ellers kan noen mindre on-ear klokker være interessant

 

TLDR: Ønsker in-ear og er ikke superkresen på lyd. Har levd med a-Jays i et år og lyden var fin. Har ikke allverdens penger å bruke, og vil ikke bruke mer en 6-700 kr siden de likevel kommer til å bli ødelagt før jeg får sagt kake

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shure se215. Da får du super lyd, avtakbar kabel forsterket med kevlar og et godt utvalg forskjellige tupper.

 

Jøss, de var interessante, takk for tipset! Var faktisk noe sånt jeg hadde i tankene. Finnes det andre alternativer? Litt synd det koster 100,- i frakt uansett hvor jeg bestiller den, det var litt turn-off.

 

Hvis kabelen allerede er av god kvalitet er det at den er utbyttbar forsåvidt ikke et must.

Lenke til kommentar

Det finnes helt klart alternativer, men jeg kommer ikke på noen andre som kan levere samme totalopplevelse som se215 til den prisen...i hvert fall ikke om du vil forholde deg til en norsk forhandler.

 

Du kan jo se på Hifiman re400. Disse har ikke avtakbar kabel, og så vidt jeg vet finnes det ingen norske forhandlere.

 

TDK BA200 er også et godt alternativ, men også her må du nok ty til å bestille for det store utland.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Det finnes helt klart alternativer, men jeg kommer ikke på noen andre som kan levere samme totalopplevelse som se215 til den prisen...i hvert fall ikke om du vil forholde deg til en norsk forhandler.

 

Du kan jo se på Hifiman re400. Disse har ikke avtakbar kabel, og så vidt jeg vet finnes det ingen norske forhandlere.

 

TDK BA200 er også et godt alternativ, men også her må du nok ty til å bestille for det store utland.

 

Gikk for Shure SE215 siden det oppfyller så mange av kravene mine. Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...