Gå til innhold

Nikon har et nytt D4 i ermet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet gjaldt hvem som har bruk for det, ikke hvem som kommer til å kjøpe det :p

 

Det finnes mange mennesker der ute som kjøper stor firehjulstrekker fordi de har mye penger og liten penis, og bare bruker den til å pendle til jobb i byen. Men det finnes også en del mennesker i dette ulendte landet vårt som har et legitimt behov for å frakte verktøy og materialer på humpete skogsveier.

 

Hadde du ikke skrevet liten penis, så hadde vi ikke fortstått at du faktisk er misunnelig på de med 4-hjulstrekkere.:)

Endret av eriknor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en stooor truck !

 

Denne er nok mer morsommere for de som har en ørken å leke i og tror nok rike arabere er målgruppen.

 

6x6 er ikke vanlig kost og dette er den nest dyreste MB som kan kjøpes, kun slått av AMG SLS Electric Drive.

 

http://youtu.be/jkMv50WnP9M

 

Dette er også en blanding av fugl og fisk da det ikke er en standard vogn som de har puttet på ett par hjul ekstra og forlenget, men deler av understellet er hentet fra Unimog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Knall, håper på en bråte med D4'er til salgs på fotodotten, eneste muligheten jeg har på å kunne finansiere en D4 - :)

Jeg er inne på samme tanken, men så langt virker D4s som en såpass liten oppgradering at det kanskje ikke er så interessant for de fleste eksisterende D4-brukere. Jeg er litt i tvil om hvorvidt det er så mange der ute som kommer til å gidde å bytte.

 

Men alt i alt så tror jeg Df er mer interessant for min del siden det er mer kompakt. Det jeg evt. vinner på D4 er bedre følgefokus, og jeg tar ikke mye actionbilder.

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar

Om forandringene er minimale og man eier en D4 i dag, er det vel like greit å beholde det.
Har man derimot planer om å kjøpe, venter man på D4s.

Kloke ord hentet fra Ken R. som faktisk er fornuftige...

Som glad amatørfotograf har jeg en liten plan selv om å ligge en-to modeller bak det nyeste som er på markedet, da man kan spare litt penger på å handle brukt når alle skal bytte når ny modell kommer. Men ser jo litt an på behovet også. Tror det huset jeg har nå kan leve i mange år til.

Lenke til kommentar

Slike kameraer er ikke noen "ones in a lifetime" investering for alle. For de som driver litt proft blir eksponeringene mange og i likhet med en bil er det mange som bytter etter 100 - 150000.

 

Da blir det kanskje en del gode D4 på bruktmarkedet og kanskje enda bedre hvis D3s blir billigere :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...