Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
Nei, dette er ekte. Fyren lider av en meget uvanlig syndrom så kalles "lang og elastisk synsnerve". På fagspråket heter det - Nervus  Opticus elastikus-, bare spør din fastlege ;)

Jeg vet at det er registrert 5 mennesker på verdensbasis med dette syndromet. Den ene lever faktisk i Norge.

Det var det ja, var et eller annet spesielt navn. Tror det var han fra Norge jeg så ja. :)

PS3GrillTease.JPG

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, dette er ekte. Fyren lider av en meget uvanlig syndrom så kalles "lang og elastisk synsnerve". På fagspråket heter det - Nervus  Opticus elastikus-, bare spør din fastlege ;)

Jeg vet at det er registrert 5 mennesker på verdensbasis med dette syndromet. Den ene lever faktisk i Norge.

5499885[/snapback]

gimme dokumentasjon.

Fant ingen ting når jeg søkte på det på google.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

ninja.jpg

Ninja katt :D

Skrevet

5499885[/snapback]

"Nervus opticus elasticus"? Hvis du skal finne på falske diagnoser på latin, prøv å være litt mer troverdig da. :tease: "I have a great friend in Rome called Biggus Dickus".

Skrevet
:lol:@ B|real

Når 50cent begynner å spille det instrumentet, skal jeg løpe naken fra Oslo til Stavanger.

5508167[/snapback]

Du bør ikke inngå slike veddemål her på Hw.no ;)

5508287[/snapback]

Allerede for sent, saken er reg.-----> ;)

Skrevet
:lol:@ B|real

Når 50cent begynner å spille det instrumentet, skal jeg løpe naken fra Oslo til Stavanger.

5508167[/snapback]

Du bør ikke inngå slike veddemål her på Hw.no ;)

5508287[/snapback]

Allerede for sent, saken er reg.-----> ;)

5508347[/snapback]

Jaja, men tror ikke 50cent kommer til å begynne å spille trekkspill. :)

(Bra for min del..)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...