Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Boblende blod feeling


Jahdu

Anbefalte innlegg

HaØiiYhH!

 

Har ikke et problem tror jeg, men har i flere år hatt en sensasjon av at blodet pumpes eller bobles oppover. Det kan være i armen, lysken eller halsen av og til. Ettersom jeg ikke har så mye fett på kroppen, kan jeg enkelt kjenne det prikke forsiktig når det foregår. Pleier å vare fra sekunder til minutter av gangen.

 

Så jeg lurer på hva dette skyldes. Er det normalt, eller skal jeg dø? :p

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Våknet en natt av dette i bena. Var ikke prikking som om benet sov, men en slags boblene følelse som ga en litt nummen/slapp følelse, det kom og gikk litt i noen dager i strekk, men det var den natten jeg merket det mest (ellers vilkårlig på dagene). Aner ikke hva det var, skjedde i en kort periode den ene gangen, og har ikke skjedd etter det :/

 

Anonymous poster hash: 1d85e...6cd

Lenke til kommentar

Kanskje bare noe du innbiller deg. Var du høy/stein når dette har skjedd? Husker en gang en kompis noiet helt ut fordi han trodde han hadde fått en indre blødning :p .

Hehe, neinei :p Var det siste gang han røyket, eller ordnet det seg?

 

Anonym: Hadde ikke våknet opp av det, så er nok ikke helt det samme i hvert fall. Vanskelig å beskrive hva som skjer utover det jeg har gjort. Har ikke skjedd så mye i det siste, men av og til. Pleier å skje på oversiden av venstre biceps. Godt mulig det er helt normalt, lurer bare på hva det skyldes og om det er flere som har merket det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...