Gå til innhold

Så mye billigere er Mac Pro-toppmodellen enn en tilsvarende Windows-PC


Anbefalte innlegg

 

Når vi snakker om business så er support alt. Så da kjøper man gjerne et dyrere skjermkort kun for å få denne supporten. Hvorfor skal noen løpe til deg når du har problemer? Alt som gjelder er at du faktisk får hjelp når du trenger det.

 

"Når du trenger det" er ikke nødvendigvis det samme som "når du får" det. Dette er uansett en meningsløs diskusjon når de jeg diskuterer med ikke har testa supporten hos Autodesk og dessuten off topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har du noen gang drevet med IT i bedrifts-sammenheng?

 

Jeg kan bekrefte det "mandelbrev" sier. Autodesk er horrible. Deres support er minner om NextGenTel på sitt verste eller noe sånt. Og jeg representerte en av deres største amerikanske kunder. Som mandelbrev sier, så er det meningsløst å diskutere dette med folk som ikke selv har brukt supporten.

Lenke til kommentar

D700 har ikke ECC-minne slik resten av FirePro-kortene har (f.eks W9000). Og D700 kan heller ikke brukes med FirePro-driveren i Windows, bare Radeon-driveren. Og etter hva jeg kan se på Wikipedia så har Radeon 7970 og FirePro W9000 samme FP-ytelse (både singe og double), så da regner jeg med at forskjellen mellom dem koker ned til ECC og forskjellig driver.

I mine øyne blir det dermed mest fair å sammenlikne D700 med 7970 enn med W9000. Det forandrer regnestykket ganske markant.

 

OS X driveren til D700 har Apple skrevet deler av selv. Blant annet derfor kan de ta seg friheten med å kalle kortet FirePro i stedet for Radeon.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Kunne virkelig sett for meg en artikkel hvor de går inn på hvor mange tusen du sparer om du velger tilsvarende produkter fra forskjellige levrandører.

 

Apple Vs Google

Google VS Microsoft

Microsoft VS Apple

 

Alle leverer omtrent de samme (eller tilsvarende) produkter, med forskjellig pris, så kunne vært morsomt. Samt hva som hadde vært billigst om du skulle ha en tlf, mediasenter, mobil, nettbrett og en laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...