Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer mot homofile fremdeles?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det fremdeles mennesker som hevder at "gaydar" ikke finnes? Både homser og hetro er da rimelig klare på at de kan se hvem som er homo eller hetro ganske kjapt på en god andel.

Jeg tror jeg kan. På noen. Men av og til tar jeg feil...

 

Geir :)

 

intet annet har heller blitt hevdet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du tar ikke poenget. Du - og jeg og flere andre - kan støtte homofile så mye vi vil, og kritisere homohaterne både støtt og stadig. Det betyr ikke at vi ikke kan ha ideer om homofile som skyldes fordommer. En fordom er bare en forutfattet mening vi har dannet oss på sviktende grunnlag. Vi er ikke ufeilbarlige vi heller.

 

Men jeg registrerer at du har gått fra "Jeg ser enkelt om noen er homo, de har en spesiell måte å gå på", til "jeg sier ikke at alle homser går på en bestemt måte men akkurat han gjorde det".

 

Geir :)

Så fra ditt synspunkt, er det noen spesiell måte man kan se at noen er homofil?

 

Siden jeg har fått bevist dem ikke har en spesiell måte å gå på så begynner jeg å lure på om jeg har en spesiell evne O:

 

Jeg har sett så mange homofile på tv at med engang jeg så han viste jeg han var homo, jeg syns homofile er hyggelige dem akkurat som vanlige men det bare var noe som gjorde jeg så med en gang han var homofil. Jeg har ingen aning nå

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Velkommen ut av skapet! :fun:

Jeg er ikke homo, jeg liker fitte ikke kuk

 

 

pytt, litt homse gjør seg bare for sjarmen - ikke vær i fornektelse :green:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Velkommen ut av skapet! :fun:

Jeg er ikke homo, jeg liker fitte ikke kuk

 

 

pytt, litt homse gjør seg bare for sjarmen - ikke vær i fornektelse :green:

 

Tror det er du som er homo og velger å late som det er jeg som er det istedenfor, ingenting å skamme seg over awarewolvf :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Velkommen ut av skapet! :fun:

Jeg er ikke homo, jeg liker fitte ikke kuk

 

 

pytt, litt homse gjør seg bare for sjarmen - ikke vær i fornektelse :green:

 

Tror det er du som er homo og velger å late som det er jeg som er det istedenfor, ingenting å skamme seg over awarewolvf :)

 

 

tenk deg friheten fra den sterke driften og det den skaper av kaos .. :sleep2:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Velkommen ut av skapet! :fun:

Jeg er ikke homo, jeg liker fitte ikke kuk

 

 

pytt, litt homse gjør seg bare for sjarmen - ikke vær i fornektelse :green:

 

Tror det er du som er homo og velger å late som det er jeg som er det istedenfor, ingenting å skamme seg over awarewolvf :)

 

 

tenk deg friheten fra den sterke driften og det den skaper av kaos .. :sleep2:

 

Jeg er heterofil, jeg skal inni skapet ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Så fra ditt synspunkt, er det noen spesiell måte man kan se at noen er homofil?

 

Med mindre de spiller opp til stereotypene, så er jeg faktisk ikke sikker på om det er noen "spesiell måte", nei.

 

Jeg er ikke homo, jeg liker fitte ikke kuk

 

Er det noen grunn til at du føler at du må understreke det?

 

Geir :)

 

Awarewolf sa jeg var homo

 

Hva mener du med steriotype?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg er heterofil, jeg skal inni skapet ;)

 

 

 

Skal du forsøke å bli homofil, er det det du skal inn i skapet for? :closedeyes::closedeyes::closedeyes:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg er heterofil, jeg skal inni skapet ;)

 

 

 

Skal du forsøke å bli homofil, er det det du skal inn i skapet for? :closedeyes::closedeyes::closedeyes:

 

Jeg skal inn i skapet for å bli hetero, og finne en nødvei ut får å slippe å bli homo som du sier

 

Jeg kan ikke være homofil, jeg har aldrii fått lyst på kuk eller å drikke sæd så det gir ikke mening

Lenke til kommentar

Awarewolf sa jeg var homo

 

Ja, og så? Er det ikke greit å være homo da? Du har jo ikke noen fordommer mot det, sa du? :p

 

Jeg skal inn i skapet for å bli hetero, og finne en nødvei ut får å slippe å bli homo som du sier

 

Hvorfor er du så oppsatt på å slippe det...?

 

La en gammel bestefar forklare: Du skjønner det Winza, at hvis du virkelig ikke hadde noen fordommer mot homofile eller homofili, så ville du ikke brydd deg om noen sa du var homo. Selv om du ikke er det. Fordi det er ingenting negativt med å være det.

 

Du kunne sagt "Tro hva du vil, homser er alreite folk det, så det bryr meg ikke". Istedet for å si at du trenger en "nødvei for å slippe å bli det"...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Awarewolf sa jeg var homo

 

Ja, og så? Er det ikke greit å være homo da? Du har jo ikke noen fordommer mot det, sa du? :p

 

Jeg skal inn i skapet for å bli hetero, og finne en nødvei ut får å slippe å bli homo som du sier

 

Hvorfor er du så oppsatt på å slippe det...?

 

La en gammel bestefar forklare: Du skjønner det Winza, at hvis du virkelig ikke hadde noen fordommer mot homofile eller homofili, så ville du ikke brydd deg om noen sa du var homo. Selv om du ikke er det. Fordi det er ingenting negativt med å være det.

 

Du kunne sagt "Tro hva du vil, homser er alreite folk det, så det bryr meg ikke". Istedet for å si at du trenger en "nødvei for å slippe å bli det"...

 

Geir :)

 

Jeg liker aldri når folk påstår jeg er noe annet enn jeg er. Jeg vet hvem jeg er :)

 

Du er født i 1957, jeg i 1991 så om du skulle vært bestefar måtte du ha vært 15 når du fikk mamma så passer bedre å kalle deg grandonkel :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

La en gammel bestefar forklare: Du skjønner det Winza, at hvis du virkelig ikke hadde noen fordommer mot homofile eller homofili, så ville du ikke brydd deg om noen sa du var homo. Selv om du ikke er det. Fordi det er ingenting negativt med å være det.

Hva er det for et "filosofisk" svar? Like lite som en homse ønsker å bli tatt som hetro ønsker vel hetro å bli ansett som homo. Eneste resultatet av din "visdom" er en retorisk catch-22.

Lenke til kommentar

Hva er det for et "filosofisk" svar? Like lite som en homse ønsker å bli tatt som hetro ønsker vel hetro å bli ansett som homo. Eneste resultatet av din "visdom" er en retorisk catch-22.

 

 

Jeg kan selvsagt i utgangspunktet primært snakke for meg selv, og jeg bryr meg helt ærlig ikke. Jeg siterte for et par sider tilbake George Clooney, som sa det slik: "Jeg har ikke tenkt å la det virke som om det er en negativ ting å være homofil. Det skader ingen om noen tror jeg er homofil. Jeg bryr meg ikke." Det er min holdning også.

 

Og den er ikke bare filosofisk, men praktisk. En bekymring mindre i livet. Gudene (for de som tror på slike) skal vite at jeg har nok av dem fra før av.

 

Nå er det i og for seg en del homser som ønsker å bli tatt for hetero, for å slippe stigmaet som nå en gang fortsatt (om enn heldigvis i mindre grad enn før) er forbundet med legningen deres. Man kunne selvsagt tenke seg at en hetero ville unngå samme stigma og derfor understreket sin streite legning. Men det er å gi de "homofobe" et poeng. Det vil jeg ikke gjøre.

 

Det er tidlig på morgenen her, og jeg drikker ikke kaffe. Så du må nesten forklare hvorfor dette er et catch-22.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg liker aldri når folk påstår jeg er noe annet enn jeg er. Jeg vet hvem jeg er :)

 

Fair nok. Men som vi husker fra barndommen: Hvis du lar deg erte, vile du bli ertet. Og i motsetning til på skolen, så spiller det ingen rolle hva Awarewolf eller andre her tror du er. Derimot sender det altså et blandet signal til leserne om du blir fornærmet over at noen sier du er homofil.

 

Du er født i 1957, jeg i 1991 så om du skulle vært bestefar måtte du ha vært 15 når du fikk mamma så passer bedre å kalle deg grandonkel :)

 

 

Jeg er faktisk bestefar, riktignok ikke din bestefar, men ikke desto mindre bestefar. :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Jeg er heterofil, jeg skal inni skapet ;)

 

 

 

Skal du forsøke å bli homofil, er det det du skal inn i skapet for? :closedeyes::closedeyes::closedeyes:

 

Jeg skal inn i skapet for å bli hetero, og finne en nødvei ut får å slippe å bli homo som du sier

 

Jeg kan ikke være homofil, jeg har aldrii fått lyst på kuk eller å drikke sæd så det gir ikke mening

 

 

Som både bestefar og tidligere soldat, minnes jeg alle de flotte søte gutta på skauen - du aner ikke hvordan vi menn blir når vi får være alene, og borte fra disse små gnagsårene vi kaller "kvinner" .. ;) Menn blir liksom litt friere av seg, når de får gørre rundt i gjørma sammen, og etterpå ete maten med henna, for så å bade naken sammen i ett passende tjern, og til slutt legge seg " i skje", slik at kroppslig nærhet kan bidra til varme og omsorgsfull kosing .. :)

 

Ja, det er vakkert, enda vakrere enn den berømte "elgen i solnedgang" :closedeyes:

La meg også legge til at munter lek og klapping, både her og både der, er en selvfølge, og får soldathomseblodet til å bruse - skjønner ikke at dette er ukjent for dagens unge menn.

 

Soldatlivet med sine koselige homsetendenser, ligner på andre miljøer hvor staute menn treffes for arbeid og samvær - ikke minst "sjølivet" med all sin skorpe på leverposteien, og skorpe både her og der, er et helt naturlig treffpunkt hvor menn er bare menn, og en vennlig hånd er bare en vennlig hånd .. man kan jo bli lysten med all den helsebringende sjølufta, naturligvis - og mye fersk fisk, gjør det ikke lettere :green:

 

Men du er jo opptatt med disse bildene dine av sæd drikkende serie pulende vandrende ståpikker, så det er vel ikke plass for noen former for korrigeringer i det "sannhetsbildet" - men likevel er det nå litt pussig at du selv sier du har en spesiell evne .. til å nærmest på ekte snåsakall-vis, detekte hvem som har hvilken sekssuell legning, og ett gammelt ordtak sier: krake søker make ..

 

så det kan jo hende at du har en bitteliten homsegutt boende inni deg ett sted .. se nå ikke helt bort fra det

 

Nei, nå ble jeg så oppglødd av mine egne tanker, at nå må jeg ut å ta en sigar :closedeyes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...