Gå til innhold

Hjelp! Norton Antivirus 2004 Pro har laget MASSE tull.


Vicious

Anbefalte innlegg

Hei. Håper noen eksperter her kan hjelpe...

Jeg hadde NAV 22003 pro installert, men så skulle jeg oppdatere til NAV 2004 pro. Jeg avinstallerte NAV 2003 og skulle installere 2004 utgaven. Men da begynte det å tulle seg til. Installasjonen begynnte fint men så fikk jeg melding om at "setup has failed" så kan jeg velge "avbryt" eller "Prøv på nytt". det går å "prøve på nytt" et par ganger slik at det fortsetter litt, men så låser alt seg og jeg får beskjed om at installasjonsprossen ikke var velykket for det intraff en feil. Så nå har en halvferdig installasjon lagt seg rund omkring på maskinen... Kommer ingen veier med ny installasjon. Har prøvd så godt jeg kan å rydde unna alt det halvferdige som har lagt seg her og der, og prøvd igjen, men det går ikke... :( har også prøvd å installere 2003 utgaven igjen, men det går heller ikke. For når jeg starter installasjons-setupet da så bare forsvinner det av seg selv etter et lite øyeblikk, uten noe form for feilmelding...

Er det noen som har vert borti de samme problemene??

Er veldig takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bikkja til bestemoren til onkelen min hadde ogsaa lastet ned sin versjon paa tjuvaktig vis... men han loeste problemet med telefonen (kremt *hint*)

 

selv er jeg selvfoelgelig helt i mot piratslighet i alle former, og syntes 500 kroner er en fin pris og betale for en fattig student.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...