Gå til innhold

Er du et A eller B menneske?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

  

68 stemmer

  1. 1. Er du et A eller B menneske?



Anbefalte innlegg

Før var jeg veldig B, men nå er jeg en blanding. Liker å være oppe sent, men synes det er deilig å starte dagen tidlig :p

 

Får mye mer ut av dagen da. Dagene var så korte før når jeg sov lenge de gangene jeg kunne.

 

Men ved å spørre om dette på et nerdeforum der en stor andel er ungdomsgutter er det vel ikke noe sjokk at det er så mange som svarer B :p

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Statistikk tyder på at vi burde gjøre noe drastisk med samfunnet vårt....

Ikke ha en dag fra 08-23, men fra 11-02

Vil påstå det er ganske urealistisk å forandre det så fundementalt. Det vil ta ti år å innføre en slik arbeidstid.

 

En bør heller innføre 6 timers dag, slik vi i Rødt har snakket om i en del år nå.

 

Det du skriver høre ut som å ha blitt tatt rett ut av ett anarkist partiprogram (er et parti som står for det i Norge).

 

Men ved å spørre om dette på et nerdeforum der en stor andel er ungdomsgutter er det vel ikke noe sjokk at det er så mange som svarer B :p

Vil påstå at det er en del her som i oppe i åra. Selv er jeg 19, ikke at det er SÅ oppe i åra men.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Definitivt B -Menneske. Er ofte mer våken og opplagt kl. 00-01-> enn jeg var da jeg våknet.

Begynner som regel på et slags 0 punkt når jeg våkner, og blir mer og mer våken og opplagt jo lengre mot kvelden/natten det går.

 

Hvis måtte stått opp i 04-05 tiden, hadde jeg heller vært oppe, istedenfor å legge meg å bli trøtt når våkner.

 

Heldigvis har jeg delvis natt jobb :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...