Gå til innhold

Så hva skal jeg spille?


Anbefalte innlegg

Er lei alle spillene mine, og trenger da noe nytt. Problemet er at jeg er veldig kresen på spill. Synes f.eks. de kritikerroste spillene Bioshock: Infinite og Fallout er temmelig kjedelig.

 

Jeg liker ikke spesielt FPS og andre skytespill, med noen få unntak. Liker derimot snikespill som Dishonored der man må tenke litt og det er en del risk. Spill jeg har likt godt er Dishonored, Skyrim, Metro: Last Light (får dessverre ikke spilt det pga. regionslås), Civ V, Total War: Shogun 2 (likte ikke Rome II) og The Witcher 2.

 

Har prøver nå litt Dragon Age: Origins. Det virker litt kjedelig og føler ikke det utfordrer min GTX 780 særlig mye.

 

Takker på forskudd for innspill :)

 

Steam-lista mi, de jeg ikke har nevnt til nå liker jeg stort sett ikke:

post-270712-0-98511200-1386962386_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke helt imponert over Hitman: Absolution, og liker ikke å nedgradere fra spill jeg allerede har prøvd. Far Cry 3 har jeg også, men gikk liksom litt lei.

Da spør jeg: hvorfor spilte du Absolution som er en obvious nedgradering fra Hitman 2 og Hitman Blood Money.

  • spiller kun nyeste spill
  • klager på at nyeste spill er shit
  • nekter å spille de første spillene i en serie som faktisk gjorde til at X spill ble så stort og populært( og nå en enda ødelagt spillfranchise når spillet ble mainstream/utviklerne prøver å cater til alle)

 

Neeeeei, da du får kjøpe deg nyeste CoD. Have fun.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hvis du er lei alle spillene dine har du en gylden mulighet til å unslippe abstinensene ved å slutte å spille..

 

Hva med å slutte å spille og heller dyrke en sunn livsstil med styrketrening og spennende variert kosthold?

Lenke til kommentar

Hvis du er lei alle spillene dine har du en gylden mulighet til å unslippe abstinensene ved å slutte å spille..

 

Hva med å slutte å spille og heller dyrke en sunn livsstil med styrketrening og spennende variert kosthold?

 

Newsflash; det går fint ann å kombinere spill og sunn livsstil.

 

Kan forøvrig absolutt annbefale AC 1-3 om du liker snikespill. AC 4 er forsåvidt i serien, men hittil føler jeg det er mer fokus på pirat-delen enn assassin-delen.

Lenke til kommentar

Hvis du er lei alle spillene dine har du en gylden mulighet til å unslippe abstinensene ved å slutte å spille..

 

Hva med å slutte å spille og heller dyrke en sunn livsstil med styrketrening og spennende variert kosthold?

Er vel fullt mulig å både game og ha en sunn livsstil?

 

Ellers henger jeg meg på de som anbefalte Blood Money. Fantastisk spill og definitivt ikke en nedgradering. Om du likte Witcher 2, er det jo og mulig å prøve enern?

Lenke til kommentar

Da spør jeg: hvorfor spilte du Absolution som er en obvious nedgradering fra Hitman 2 og Hitman Blood Money.

  • spiller kun nyeste spill
  • klager på at nyeste spill er shit
  • nekter å spille de første spillene i en serie som faktisk gjorde til at X spill ble så stort og populært( og nå en enda ødelagt spillfranchise når spillet ble mainstream/utviklerne prøver å cater til alle)

Neeeeei, da du får kjøpe deg nyeste CoD. Have fun.

 

Fordi jeg forhåndsbestilte det. Apropos CoD, så har jeg de eldste spillene (som du kan se), men jeg mener fortsatt de siste er de beste. Uansett så føler jeg ikke for å spille ti år gamle spill når jeg har et råskinn av en maskin som takler alt, så dropp spydighetene.

 

Hvis du er lei alle spillene dine har du en gylden mulighet til å unslippe abstinensene ved å slutte å spille..

 

Hva med å slutte å spille og heller dyrke en sunn livsstil med styrketrening og spennende variert kosthold?

 

Det har jeg allerede, men jeg har fortsatt mye tid til overs om dagene.

 

 

Newsflash; det går fint ann å kombinere spill og sunn livsstil.

 

Kan forøvrig absolutt annbefale AC 1-3 om du liker snikespill. AC 4 er forsåvidt i serien, men hittil føler jeg det er mer fokus på pirat-delen enn assassin-delen.

 

Likte ikke AC 3, men likte de første sånn ålreit. Kan jo holde øye på om AC 4 kommer på tilbud en dag

Lenke til kommentar

 

Fordi jeg forhåndsbestilte det. Apropos CoD, så har jeg de eldste spillene (som du kan se), men jeg mener fortsatt de siste er de beste. Uansett så føler jeg ikke for å spille ti år gamle spill når jeg har et råskinn av en maskin som takler alt, så dropp spydighetene.

 

Det har svært lite å si hvor bra grafikken er, totalt sett. Bare fordi du liker det nyeste CoD best, betyr det ikke at samtlige spillserier blir bedre og bedre. Jeg synes Morrowind var lysår foran både Oblivion og Skyrim, for eksempel. Men du kan jo ikke brife med å kjøre Morrowind på full detaljer i dag, så det gidder du vel neppe vurdere engang. :roll: (<- sarkasme, om du ikke skjønte det.)

 

Likte ikke AC 3, men likte de første sånn ålreit. Kan jo holde øye på om AC 4 kommer på tilbud en dag

 

AC3 er vel regnet som det dårligste i serien av de aller fleste. Prøv AC4, du. Det er et helt annet spill med helt andre folk i en helt annen setting. Selv jeg elsker det, og jeg har ikke likt serien siden det første AC2. Brotherhood og Revelation ble for ensformig, og for mye av det samme som AC2. AC3 var gørrkjedelig, og AC1 manglet det meste AC2 tilførte, som tok serien fra nisje til klassiker.

Lenke til kommentar

Husk å være litt høflig til hverandre når man diskuterer , det er fult mulig å påpeke sin mening uten at man blir for direkte.

Samme gjelder når man svarer en bruker man føler har vært litt "kraftig i tonefallet" , selv om han/hun ikke er saklig / høfflig, bør man selv være det.

Har derfor fjernet et innlegg her og så får dere se litt igjennom selv hva dere har skrevet og vurdere om dere skal endre litt på tonefallet ;)

Og rapporter gjerne innlegg som bryter med retningslinjene våre eller er her kun for å ødelegge.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

 

Fordi jeg forhåndsbestilte det. Apropos CoD, så har jeg de eldste spillene (som du kan se), men jeg mener fortsatt de siste er de beste. Uansett så føler jeg ikke for å spille ti år gamle spill når jeg har et råskinn av en maskin som takler alt, så dropp spydighetene.

Prøver igjen uten å bli sensurert:

  • Kanskje du har lært at man ikke skal forhåndsbestille spill nå.
  • Du liker nyeste CoD som er negradert i forhold til CoD2/4 ja. Du om det.
  • Til det siste: det gir ingen mening. Grafikk eller gameplay, velg èn. Noen ganger får man i pose og sekk men ikke med de fleste AAA titler i dag.(ikke det at man får mye gameplay heller, velg indietitler).
Endret av fenele
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...