Gå til innhold

I morgen kan du laste ned SteamOS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er flere enn meg som ikke kommer til å klare å holde fingrene av fatet.

Får nok fyre opp en VM i kveld og plukke litt på dette selv om jeg ikke er noen ekstrem racer i linuxverden.

• Liker 7
Skrevet

Tipper det er flere enn meg som ikke kommer til å klare å holde fingrene av fatet.

Får nok fyre opp en VM i kveld og plukke litt på dette selv om jeg ikke er noen ekstrem racer i linuxverden.

Du er ikke alene nei.. haha

Skrevet

Hvilken holdning? Det var da helt normalt det han sa.

Utropstegn

Er vel så du skulle forstå at du kunne slå det opp for å finne ut hva Linux-Hacker er for noe =)

Skrevet

I dagligtale kan vi si "Linux-hacker" også kjent som "script kiddie" er de som bruker tid på å leke med operativsystemet i stede for å gjøre noe produktivt på pcen ;)

Hvis vi skulle bruke en mer korrekt definisjon(ignorere kulturelle betydninger) på "linux-hacker" måtte det være de som jobber med å forbedre linux-kjernen, men disse personene har nok lite til ingen interesse av SteamOS grunnet deres jobb(de kan seff ha interesse på hobbybasis). Det er heller ikke nødvendig å ha den dybdekompetansen disse personene har for å dra nytte av SteamOS i nåværende form.

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

Noen som vet eksakt klokkeslett på når man kan laste ned Steam OS?

Tror ikke det blir like vanskelig å installere Steam OS som det er med Arch!

vet ikke hvor vanskelig det er å instalere Arch, men det de mener med at det er ikke så bra installer ol. etter sån jeg forsto det må man kode litt Linux selv for å få det til å funke ordentlig.

Skrevet (endret)

må vel nesten vente på en GabenOS distro også, er nesten sikker på at noen finner på å gjøre dette. Bytte ut alle standardlyder med noe Gabe har sagt i en av de litt for polulære Gaben videoene på youtube.

Worth the weight edition, Half Life 3 confirmed edition... osv... osv...

Edit: Hats edition, for alle TF2 spillere!

Endret av XfsB
Skrevet

Hvilken holdning? Det var da helt normalt det han sa.

Utropstegn

Beklagar at det kunne tolkast feil, det var meint som ein entusiastisk måte å seie det på.

Er ikkje alltid like lett å formidle bodskapet når 80% av språket er kroppsspråk.

Skrevet

Beklagar at det kunne tolkast feil, det var meint som ein entusiastisk måte å seie det på.

Er ikkje alltid like lett å formidle bodskapet når 80% av språket er kroppsspråk.

:)
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Laster ned og tester med en gang!

Where?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...