Mythos Skrevet 26. desember 2015 Skrevet 26. desember 2015 Tenker Austin Cambridge, men i følge det du skriver så er det kanskje en variant produsert i et annet land enn England?
Svinks Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 (endret) Ingen som har noe forslag til hva en ca 1960 Austin Cambridge med Morris Cambridge Oxford-interiør ble solgt som i det landet i det britiske samveldet som har de lengste og retteste og mest øde veiene? Endret 28. desember 2015 av Svinks
Svinks Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Morris Oxford-interiør vel? Ja. Godt jeg ikke skrev "Yale" eller "Harvard".
SeaLion Skrevet 29. desember 2015 Skrevet 29. desember 2015 Austin A60 Station Wagon, made in Australia.
Svinks Skrevet 29. desember 2015 Skrevet 29. desember 2015 Ja, Australia, men australierne utstyrte den i 1962 med to ekstra sylindre, altså seks, for å konkurrere med seksylindrede Ford Falcon og Holden-modeller. Og ga den et unikt modellnavn, som nesten er leselig på bakluka. Konkurransen med andre landeveis-slukere var ikke så veldig vellykket, så den gikk ut av produksjon i 1965.
Mythos Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 Amerikanske muskelbiler med stiv bakaksel og bladfjærer er ikke akkurat mine favoritter, men jeg tror dette er Dodge Daytona fra ca 1969.
Snylter Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 (endret) Det er nære nok til å si at det er godkjent, ut fra det aktuelle bildet er det ikke så lett å se at det er en Plymouth Superbird. Din tur Mythos! Her er et bilde som viser forskjellene bak: http://www.fotosdecarros.com/wp-content/uploads/2009/12/25/00/1969-Dodge-Charger-Daytona-_amp_-1970-Plymouth-Road-Runner-Super-Bird-Wings-rvl.jpg Endret 4. januar 2016 av Snylter
Svinks Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Nei, den er alt for rund i formene til å være en 2CV-prototype - de var preget av at aluminium ikke er like seigt og lettbøyelig som stål. Og 2CV har aldri hatt delt frontrute. Jeg får mer assosiasjoner til Volvo, mange linjer til felles med PV 444, men for sin tid ekstremt aerodynamisk front og skjermer, og kanskje for ekstremt til å slippe løs på trauste svensker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå