Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corvette C5, 1997-2004.

Ikke Z06, bare en vanlig utgave. Vanskelig å si om det er hardtop, cab eller coupe.

Fargen er vel Torch Red, dersom den er original.

Grattis Luzifer

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Cab! :D har flere bilder hvis noen har lyst på :D var og tittet på den på bergheim autosalg i åsane utenfor bergen..

Skrevet
Cab! :D har flere bilder hvis noen har lyst på :D var og tittet på den på bergheim autosalg i åsane utenfor bergen..

Da gikk jeg veldig off topic. Står den ute eller inne? Jeg bor ikke så langt unna, så kanskje jeg skal ta meg en tur ned og kikke. :)

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Den stod inne når jeg var der.. tror det var i oktober november da :D

Da jeg var der var den inn hoveddøren og helt bort til høyre.. Så den ikke med en gang selv siden den er så lav :Dcorvette1.JPG

Skrevet

kan dere være snille og holde dere ON TOPIC?..tråden har vært stengt flere ganger pga OT..ta diskusjonen og bilene deres i et annet emne..takk

Gjest Slettet+127836
Skrevet

hehe! Corvetten min er gjetta den :D Vi tok oss en liten tur inn i off topic skogen ser du :D så vi venter egentlig på ny bil så vidt jeg kan skjønne!

Skrevet
GM250: Jeg gjetter Mitsubishi NSX :)

Off topic; Mitsu NSX? Har jeg aldri hørt om... heter vel strengt tatt Honda NSX? :p Skjønner ikke hvorfor alle tror det er en Mitsubishi...

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Datsun 240 Z? evt fairlady?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...