Gå til innhold

Tomb Raider kjem til neste generasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke noe nytt kjøp da Tomb Raider er den største skuffelsen dette året for min del. Da hjelper det lite med bedre grafikk.

Personlig har jeg ikke skjønt hvorfor dette spillet har fått så mye skryt. Jeg likte den nye Lara og at kontrollene var gode, men der stopper det.

Bi-rollene var kjedelige og stereotypiske, noe som gjorde at jeg ikke brydde meg om historien eller hva som skjedde med de. Det som skuffet meg mest er at fokuset på oppgaveløsing og platforming er kraftig redusert og istedet fokusert på å dumme det ned til ett generisk tredje-persons skytespill. Oppgavene er alt for enkle å løse og tillegg er ca 90% av de valgfrie. Det jeg likte med tidligere spill i serien er at man faktisk må bruke hjernen litt for å komme seg videre, ikke å måtte skyte seg gjennom hundrevis av fiender.

Endret av Daxter_Morgan
Lenke til kommentar

TressFX og tessellation skrur jeg av, ellers alt på max (bortsett fra antialiasing, den står på fxaa). Dette med Nvidia GeForce GTX 670. Da får jeg stort sett 60 fps @ 1080p.

 

På en annen PC jeg har (med AMD Phenom II 4core @ 2.7 GHz og AMD Radeon HD 7790) må jeg nedjustere til 1600x900 og sette grafikkinnstillingene til 'High' for å få jevnt 60 fps. Dette skjermkortet ligger vel i samme område som Xbox One og PS4 når det gjelder ytelse, så jeg er litt skeptisk til at de skal klare å få 60 fps @ 1080p med alle grafikk-forbedringene nevnt i artikkelen (spesielt TressFX!), men vi får se...

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...