Gå til innhold

Skjermkort til under 2-3k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har strekt meg litt for langt allerede med et kort til 2,7k:/ tenkte egentlig å finne et litt rimeligere et :-) det blir vel sikkert litt dyrere kanskje?

Joda, bare husk på at 290 slår 780 ;)

Du kan også vurdere 280X ;)

 

Hvorfor ikke R9 290X? Eller blir det for dyrt?

 

Edit: har også hørt at AMD jobber med en bedre utgave av 290x.. sikker på når den kommer, men kan jo alltids vente litt med å kjøpe ;)

En tusenlapp i dass, 290 og 290X yter så å si likt ;)

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe gtx770 bør du gå for msi sitt det er mye besre kjøling enn de andre og er overclocket av MSI.....

 

Hvis du ser på clock speeden og sånt spes hvis du går på udvidet info finner du ut at MSI sitt er bedre enn asus sitt.......... Det er litt dyrer men men du merker forskjellen skal jeg love deg :)

 

Asus....http://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-770-2gb-physx-cuda/781952

 

MSI........http://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-770-2gb-physx-cuda/782081#!tab:extra

 

 

Hvis du kjøper gtx770 så er de egnetlig bereinet til å kjøre sli.

 

Hvis du recorder mye spill og sånt ville jeg anbefat Nvidia foran AMD også er de fleste Nvidia kortene kaldere enn amd sine.

 

men hvis du har tenkt til å spille bf4 så ville jeg ha gått for et av amd sine som r9 280x som er innen for ditt busjett og snart vill amd sine brukere få enda flere fordeler i BF4 de samarbeider meg bf4 og amd skal kjøre Mantel i stedet for Dirext 11.2 :p Gå for amd hvis du spiller bf og ikke har tenkt å recorde.

 

Jeg har selv kjøp meg pc for et halvt år siden det eneste jeg angere på er at jeg ikke brukte litt mere penger på grafikk kortet. Mitt poeng er at ikke bli for gjerrig men lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...