Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker dama til kameraten min


Anbefalte innlegg

Fu**... Jeg på farevann.

 

Er ikke en umoden drittunge med ståpiss og hyenete glis, så det er fullstendig uakseptabelt. Er 25 og har klart å havne et sted hvor man konstant tenker på dama til kameraten sin? Hun dukker opp i hodet mitt hver dag.

 

Jeg blir seksuelt opphisset av henne.

Jeg liker personligheten hennes.

Jeg er bevisst på parfymen hennes.

Jeg sammenligner andre med henne.

 

Det er så uakseptabelt. Forelsker meg svært sjeldent, blir mer eller mindre bare småbetatt. Det er som om jeg er litt besatt. Kameraten min er stupforelska og excited.

 

Har ikke vist noe interesse for henne så hun vet ikke hva som foregår. Jeg tror faktisk at hun tenker at jeg ikke liker henne i det hele tatt, har vist mer likegyldighet enn normalt pga dette.

 

 



Anonymous poster hash: 5141e...9f8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Lei sak, du får vise at du er mann nok til å legge lokk på hormona. Det positive er at du har et menneske du liker i livet ditt, selv om du kanskje skulle ønske omstendighetene var anderledes. Du får være glad på kameratens vegne.

 

Følelsene for henne vil nok normaliseres over tid (du lærer å leve med dem), men neppe forsvinne. Et problem at du sammenligner andre med denne dama siden du nok idealiserer henne (forelska) og da har andre vanskelig for å nå opp. Går nok en stund før det gir seg.

 

Et tips; Unngå for all del å bli full sammen med dama (og kameraten) den nærmeste tia, kan fort bli kleint.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hvor seriøst er det mellom kompisen din og kjæresten da? Kjedelig situasjon. Tror du at du hadde vært like forelsket hvis du hadde møtt henne under andre omstendigheter? Kan det være at forelskelsen til kompisen din på en måte har smittet over? Tror jeg hadde prøvd å kjøle det ned litt ved å ha mindre kontakt med begge. Forhåpentligvis går det over raskt da.

Lenke til kommentar

Som Tvillingsjel kommer til å si snart, er det nok best å styre unna for å berge både ditt forhold med kompisen, samt fjerne all risiko for at dette ikke går noe særlig bra i det hele tatt, og du ender opp med verken kjæreste eller kompis. Du må nok la denne fisken gå. Kanskje spørre fisken om hun har noen fiskevenner? Gode fisker henger ofte rundt andre gode fisker :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvor seriøst er det mellom kompisen din og kjæresten da? Kjedelig situasjon. Tror du at du hadde vært like forelsket hvis du hadde møtt henne under andre omstendigheter? Kan det være at forelskelsen til kompisen din på en måte har smittet over? Tror jeg hadde prøvd å kjøle det ned litt ved å ha mindre kontakt med begge. Forhåpentligvis går det over raskt da.

 

1. Det er seriøst. 2. Ja, det er jeg ganske sikker på. 3. Nei, kjenner meg ikke igjen.

 

 

Kanskje spørre fisken om hun har noen fiskevenner?

 

Har møtt noen av venninne hennes allerede.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5141e...9f8

Lenke til kommentar

Det positive er at du har et menneske du liker i livet ditt, selv om du kanskje skulle ønske omstendighetene var anderledes.

 

Helt riktig. Alle har godt av mennesker rundt seg som gjør folk til bedre personer, slik som en forelskelse gjerne gjør. Jeg var forelsket i psykologen min, og alt i alt var det bare en positiv relasjon. Det skapte jo litt god følelse i meg å like han og gjorde meg til en bedre person.

 

Prøv å ikke se på det så tungt, det vil roe seg ned etter en stund. Kanskje vil du alltid være betatt, men det er ikke farlig så lenge du klarer å skape et eget liv og bli forelsket igjen. Og risikoen for at det skjer, er større enn at du alltid vil stå fanget og låst i forelskelsen.

 

Lykke til.

 

Anonymous poster hash: 9b809...14a

Lenke til kommentar

Som Tvillingsjel kommer til å si snart, er det nok best å styre unna for å berge både ditt forhold med kompisen, samt fjerne all risiko for at dette ikke går noe særlig bra i det hele tatt, og du ender opp med verken kjæreste eller kompis. Du må nok la denne fisken gå. Kanskje spørre fisken om hun har noen fiskevenner? Gode fisker henger ofte rundt andre gode fisker :)

Da slapp jeg å skrive det da ;)

 

Meeeen du må la denne gå. Dette er et gammelt vennskap og en god venn. Gode vennskap er viktige.

 

Du idealiserer nok henne ganske mye nå og det er slettes ikke sikkert det hadde blitt så bra som du tror/håper. Prøv å glemme henne, prøv å se på henne som en venninne. Ble nevnt at hun kanskje har ledige venninner. Unngå dem en periode om du må.

 

Foursome? Da tror jeg det blir ganske awkward etterpå. Muligens løsning for å ligge med henne, men ganskr kleint å foreslå det og så sier de nei. Langt fra alle som vil slikt, ikke sikkert ts vil heller.

 

Kjip situasjon. Man bestemmer ikke hvem man faller for. Får nesten håpe du faller for noen andre og mer tilgjengelige snart.

Lenke til kommentar

Prøv å få dobla henne.

 

Plant fantasien som at dere skal doble henne litt underbevisst. Først spøker du med det, bare for å sette det igang i hodet dems, så spøker du enda litt mer med det for å minne dem på det slik at de fortsatt tenker på det iblant, så kanskje det blir dobling på gang i fylla når det er litt mindre hemninger og sånt :)

 

Det er viktig å plante frøet/fantasien slik at det/den kan utvikle seg i hodet dems :)

Lenke til kommentar

Er langt fra sikkert at det blir og det trenger ikke å gå bra...

 

Kan gå galt av mange grunner:

1. Han får enda mer lyst på henne

2. Forholdet hans til kompisen ødelegges pga sjalusi

2. Kompisen og dama sliter med sjalusi

 

Og så er det kanskje awkward å se kompisen naken og i full sving. Ikke sikkert noen av dem vil heller.

 

Det finnes par som holder på med andre. Så et program om swingers en gang, selv noen av de parene ble ødelagt av sjalusi. Nå er det kanskje ikke så aktuelt å klå på kompisen, men de færreste ville vel like å se dama med en annen fyr? Ille om det skulle bli så bra at han bare har enda mer lyst på henne også... Og fylla? Er vel ikke da man har beste omgangene sånn egentlig ;)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...