Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker dama til kameraten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vært i andre enden av dette en gang.

 

kompisen min var forelska i dama mi. han taklet det dårlig, og erklærte sin kjærlighet i fylla, og prøvde å få henne til å forstå hvor bra han hadde vært for henne. blei temmelig kleint.

 

jeg, han og dama gikk oss en tur dagen etter, og prata litt om det. var ganske ubehagelig for alle involverte, men det var hans initiativ. så det var bra av han. vi har god kontakt nå, ettersom hun dama er ute av bildet, men var litt lunkent så lenge jeg var sammen med henne, litt fordi han holdt avstand.

 

bottle it up, and lock it away...

Lenke til kommentar

vært i andre enden av dette en gang.

 

kompisen min var forelska i dama mi. han taklet det dårlig, og erklærte sin kjærlighet i fylla, og prøvde å få henne til å forstå hvor bra han hadde vært for henne. blei temmelig kleint.

 

jeg, han og dama gikk oss en tur dagen etter, og prata litt om det. var ganske ubehagelig for alle involverte, men det var hans initiativ. så det var bra av han. vi har god kontakt nå, ettersom hun dama er ute av bildet, men var litt lunkent så lenge jeg var sammen med henne, litt fordi han holdt avstand.

 

bottle it up, and lock it away...

 

Sorry, men jeg insta-lo gjennom hele dette innlegget :o Kan du skriptere samtalen dere hadde på turen og sende til meg? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...