Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøn maskeringstape i store nok mengder til å dekke en hel bil! :D

Grønn og rød passer bra sammen! :D

Dessverre har folien min begynt å løsne på undersiden av bilen. Han som la den på skal fikse det før bilen går i vinterdvale.

Skrevet

Grøn maskeringstape i store nok mengder til å dekke en hel bil! :D

Grønn og rød passer bra sammen! :D

Dessverre har folien min begynt å løsne på undersiden av bilen. Han som la den på skal fikse det før bilen går i vinterdvale.

Så se og få til noe fritid snart da!!
Skrevet

Hoho, jeg fikk kjøre M4 i dag :D Det er én hinsides rå bil.. 428i var ikke så værst den heller, eller X5 3.0d :p

Jeg er litt misunnelig.

Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg vil også prøve!

I hvilken sammenheng prøvde du dem?

Over 18.. :p

Bilia arrangerer sånne kvelder hvor man kan prøve biler, hør med dem. I dag kjørte de to grupper, hver på ca 4t. Kjørte rundt 10km i hver bil, 4-serie GC, X4, X3, X5, 3-serie, flunkanes ny 5-serie, 220i, 428 og M4.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tid og sted? Jeg har mer fritid nå! :)

Vell, denne helga skal jeg ta en skikkelig vask av bilen og gjøre bilen klar til folie. Om alt går etter planen så blir den grønn om innen et par ukers tid. Endret av Hansien
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg vil også prøve!

I hvilken sammenheng prøvde du dem?

Over 18.. :p

Bilia arrangerer sånne kvelder hvor man kan prøve biler, hør med dem. I dag kjørte de to grupper, hver på ca 4t. Kjørte rundt 10km i hver bil, 4-serie GC, X4, X3, X5, 3-serie, flunkanes ny 5-serie, 220i, 428 og M4.

Ja, men da kvalifiserer jeg! Good, nå var det bare å finne ut når den dagen er i midt område.

Skrevet

Jeg var så sykt nervøs da jeg skulle kjøre opp så jeg foreslo å bare snakke litt i bilen før vi kjørte, noe sensor var med på. Samtalen ble fort såpass hyggelig at jeg hadde null problemer med å vise hva jeg kunne.

Foreslår at du har en ærlig, åpen dialog om dette - synd å blåse oppkjøringa fordi du er så redd for å stryke. Og mange mennesker frykter det ukjente: dersom du aldri har kjørt opp før er det normalt å være nervøs. :)

Skrevet

De fleste erfarer nok at dette går helt greit når man først har starta bilen og setter i gang. Min løsning var å prate litt først, også fordi sensoren min var litt søt så en obligatorisk flørt var på sin plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...