Gå til innhold

Jeg stod i kø 29.11.2013 og var heldig som fikk en PS4 tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å kjøpe PS4 så tidlig? Er vel ikke så mange spill som er til den enda?

 

Jeg gledet meg til CoD:Ghosts på PS4, men hadde helt glemt at jeg hadde forhåndsbestilt PS3 versjonen også, og når jeg fikk den så avbestilte jeg naturligvis PS4 versjonen siden spillet var ytterst elendig i mitt hode. Så nå har jeg kun Battlefield 4 og Need For Speed: Rivals til PS4, og jeg kan ikke si jeg gleder meg veldig til å hente PS4 på Komplett pickup point etter jobb idag (bestilte i Mai, så min ble sendt på onsdag).

Lenke til kommentar

Elkjøp i sørlandsparken er forøvrig tomme. Var der klokka 5'ish, og var nummer 14 eller noe slikt i køen. 20 konsoller totalt.

 

En av de ansatte var ute rett rundt 7, og ga oss lapper med reservering. Så slapp å sitte ute lenger >.<

 

Var forresten et par som hadde rigga seg til i en liten corsa, med en ps3 og gta 5, samt en eksta skjerm der dem så film tror jeg. Mener de sa at dem hadde sittet der siden i går kveld :)

 

** Expert på sørlandssenteret, vet ikke om de kjørte samme greia med kølapper. Men tviler på at det er mulig å få seg konsoll der også. Jeg sendte ihvertfall bort noen av dem som kom for sent til elkjøp.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

At folk har tid (og vilje) til å stå utenfor butikken i flere timer før åpningstid er emm, relativt sykt. Hadde planer om å sparere ned mot expert i 09:30-tiden men det virker - etter disse innleggene - usannsynlig naivt av meg.

Spørsmålet er så, er det noe køsystem? Eller kan snikete individer smyge seg forbi og dermed (ved brudd av all moralitet) gå foran disse folka som har stått i kø i timevis i regn og piss...?

Lenke til kommentar

 

Jeg gledet meg til CoD:Ghosts på PS4, men hadde helt glemt at jeg hadde forhåndsbestilt PS3 versjonen også, og når jeg fikk den så avbestilte jeg naturligvis PS4 versjonen siden spillet var ytterst elendig i mitt hode. Så nå har jeg kun Battlefield 4 og Need For Speed: Rivals til PS4, og jeg kan ikke si jeg gleder meg veldig til å hente PS4 på Komplett pickup point etter jobb idag (bestilte i Mai, så min ble sendt på onsdag).

Jeg synes også Ghosts var skuffende. Kanskje jeg begynner å bli lei hele COD franchisa, lite spennende innovasjon.

 

For min del blir det ikke PS4 før GT6 kommer i mars.

 

Det du kan gjøre, J.M., er å legge ut konsollen på Finn.no og tjene noen slanter :)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er så, er det noe køsystem? Eller kan snikete individer smyge seg forbi og dermed (ved brudd av all moralitet) gå foran disse folka som har stått i kø i timevis i regn og piss...?

 

Jeg ville ihvertfall ikke prøvd meg på køsniking. 20+ irriterte gamere, ikke noe jeg ville satt meg ut for ihvertfall.

Eljøp har kø system, det har forøvrig expert også, ser det ut som.

 

Personlig, skulle jeg gjerne vært ute enda tidligere på morgenen. Eller evt i går kveld, kjekt å møte folk som har så like interesser som en selv. Nesten litt nedtur med reservasjonslappene som elkjøp delte ut. Hadde vært koselig å sitte der i køen noen timer til og blitt bedre kjent med disse folkene :)

 

Aldersmessig var folk i køen fra 17-40år

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det forresten bare meg som syns det er litt rart at dette ikke blir dekket i artikler i verken gamer eller nettaviser?

Burde nå ihvertfall vært noe på gamer, ala 'nå er køene for ps4 release i gang' og oppfordret leserne til å sende inn bilder fra hvor dem er osv.

 

Det er jo faktisk ganske morsomt, og viser hvor skadde og skumle 'gamere' er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg synes også Ghosts var skuffende. Kanskje jeg begynner å bli lei hele COD franchisa, lite spennende innovasjon.

 

For min del blir det ikke PS4 før GT6 kommer i mars.

 

Det du kan gjøre, J.M., er å legge ut konsollen på Finn.no og tjene noen slanter :)

 

Hadde jeg fortsatt vært student så hadde jeg nok endt opp med å gjøre det ja, men det er ikke verdt bryet per dags dato. Får heller håpe på at BF4 og NFS:Rivals er litt morsomt på PS4 frem til GT6 kommer på PS3(!). I verste fall tar jeg med PS4 på jobb og lar den stå der siden vi per dags dato ikke har BluRay-spiller der..

Lenke til kommentar

Tips til sted å stå i kø i Bergen? hadde planer om Expert sentrum, men der er det visst for lang kø allerede..

Da er det ikke andre steder i sentrum å stå i kø tror jeg.

Vurderte selv å dra til Coop Obs Lagunen, der har de 14 konsoller og åpner kl 09. Mulig det er for seint nå, men vet ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...