Gå til innhold

Sesjon del 1?


Hårspray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Lurte på når er det egentlig vanlig å få brev med sesjon del 1?

Jeg er 17, 1996, bursdag i februar men har ikke fått enda, får man det når man blir 18? :)

 

 

Hvis du ikke har fått brevet enda, så vil jeg anbefale å ringe inn til de å spørre hvor brevet ditt har blitt av.

alle født i 96 skulle ha mottat det for lenge siden, og hadde svare frist fram til 27.10.2013 som var lenge siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fått brevet enda, så vil jeg anbefale å ringe inn til de å spørre hvor brevet ditt har blitt av.

alle født i 96 skulle ha mottat det for lenge siden, og hadde svare frist fram til 27.10.2013 som var lenge siden.

 

What? Når ble det slik at alle fikk brev samtidig og hadde frist samtidig? Mitt kull fikk brevene med 2 års mellomrom og 2 års mellomrom på fristene.

Lenke til kommentar

 

What? Når ble det slik at alle fikk brev samtidig og hadde frist samtidig? Mitt kull fikk brevene med 2 års mellomrom og 2 års mellomrom på fristene.

Vet ikke, men hele Hordaland fikk hvertfall breven innen 1 ukes tiden etter de første fikk, også hadde du vel 3 uker å svare på.

vet ikke helt hvor du bor Hårspray, men du kan spørre noen av vennene dine om de har fått enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...