Gå til innhold

[Løst] Har elkjøp noen ps4 i butikken på releasedagen?

Needjake2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er jeg som har skrevet det svaret kan jeg bekrefte at det stemmer :p

Det var meget godt å høre! Regner med at du jobber på Elkjøp da. Da har jeg et nytt spørsmål. Er det mulig å bribe deg?

Skrevet

Er vel veldig varierende hvilke Elkjøp-butikker som vil ha konsoller til overs ved release. Som nevnt flere ganger på spørsmålene der inne, så ville jeg anbefalt deg å høre med butikken på forhånd om de kommer til å ha noen tilgjengelig.

• Liker 1
Skrevet

Noen Elkjøp som har nattåpent??

Tviler på det siden det er så få konsoller hver butikk får inn på release. Uansett så skulle elkjøp si ifra på sine facebook sider om det blir nattåpent

Skrevet

Alastor: Hva med spill i butikkene? Vil det være nok til oss om allerede har konsoller? :)

Det kommer til å være mer spill og slikt ja, vi tar inn med tanke på at andre får tak i andre steder + har forhåndsbestillt.

Skrevet

Det er ikke umulig nei. Snakket med elkjøp lillehammer og de får inn mellom 3 og 10, trodde han. Synes det var lite. Lillehammer er vel ikke den aller minste byen i Norge :/

Skrevet (endret)

Ingen butikker i Oslo som vil ha nattåpent 28/11?

Vil det selges PS4 bundles med Vita på lanseringsdagen, den 29/11?

Evt PS4 pakker med spill?

vita bundle kommer sikkert ikke før i starten av 2014, men er ikke sikker siden denne bundelen nettopp ble annonsert, butikker har ikke nattåpent uten att de vet 100% sikkert de vil tjene penger på dette siden ansatte må ha overtidsbetaling, og med såpass få konsoller per butikk vil ikke dette svare seg desverre i de fleste tilfeller, vet ikke om vi har så mange bundles her i landet enda, men enkleste man kan gjøre er å høre med de i butikken :)

Endret av Leffi78
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...