Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

sånn nå var konsollen sendt... jeg lover. bestillte 26.08

med nr og hele pakka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle konsollene er nok sendt nå :) Er bare mail opplegget som sikkert er tregt igjen. Er nok en del mailer som skal ut.

Men har ikke blitt oppdatert noe på siden min daa...

Har det hos noen andre?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

vel på sporing står det bare at den er opprettet, så tror ikke den er sendt enda

Skrevet (endret)

Jippy! Die folgenden Produkte wurden versandt.

Edit:
Status hos Microsoft er nå: Bestellung abgeschlossen.
Satser bare på at UPS klarer å levere i løpet av morgendagen!
Endret av hatu
Skrevet

vel på sporing står det bare at den er opprettet, så tror ikke den er sendt enda

Alle er sendt innen klokken 17. Ellers får ingen xbox´en i morgen :)

Så jo. De er nok sendt alle sammen.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

det har nok ikke noe å si når de oppgir 2 til 5 arbeidsdager på levere, tror du kan glemme at du får den imorgen, lørdag kanskje hvis de leverer da, eller så neste uke

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

det har nok ikke noe å si når de oppgir 2 til 5 arbeidsdager på levere, tror du kan glemme at du får den imorgen, lørdag kanskje hvis de leverer da, eller så neste uke

Bor i Oslo med perfekt UPS dekning jeg :) Alt annet som jeg har fått av UPS med express har dukket opp dagen etter :)

Skrevet (endret)

Bor i Oslo med perfekt UPS dekning jeg :) Alt annet som jeg har fått av UPS med express har dukket opp dagen etter :)

Når bestillte du den?, de burde jo ihvertfall ikke trukket penger fra konto hvis de ikke hadde nok konsoller å sende ut.

Endret av MacBain
Skrevet

Ikke fått noe mail her. Besilte 14 August. Blir litt frustrert om folk som bestiller flere måneder senere får den tidligere, men selsvagt ikke overraskende om det skjer

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

hvor står det express sending?

nvrmnd fant det

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

Xboxen som jeg bestilte 15/08 har jeg ikke fått sporingsnummer på, men en ekstra kontroller og 2 play and charge kit som jeg bestilte 27/09 er sendt med UPS express saver.

Ville heller fått sendt Xboxen enn kontroller/play and charge kit :p

Skrevet

men husk at som sagt tidligere så er det mange mails som ikke kommer frem. Eneste mailene jeg har fått er det om at jeg måtte sjekke kortinformasjon, og at den er sendt.

Jeg fikk ingen andre mails tidligere. Ikke en ordrebekreftelse en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...